וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם שער בדקה ה-90+5: אינטר השיגה עוד ניצחון בדרך לאליפות

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 0:11

האלופה שבדרך פיגרה בפעם הרביעית בלבד העונה, אבל צ'לחנוילו השווה בפנדל (55) ופראטזי קבע 1:2 דרמטי אחרי בעיטה של לאוטרו לקורה. הפער בפסגה: 14 נקודות

תקציר: אודינזה - אינטר 1:1/ספורט1

המחזור ה-31 בליגה האיטלקית הושלם היום (שני) עם משחקה של האלופה שבדרך אינטר, שרשמה ניצחון 1:2 דרמטי על אודינזה ושמרה על פער 14 הנקודות שלה ממילאן בפסגה, בדרך הבטוחה לאליפות קלה ומוחצת. אודינזה עלתה ליתרון מפתיע מאוד בדקה ה-40 משער מוזר של לזאר סמארדז'יץ', שבעט כדור שטוח שחלף על פני כל שחקני ההגנה וגם יאן זומר, שחשב שאחד משחקני ההגנה יהדוף את הכדור החלש שנבעט לעברו.

אלא שהמוליכה הגיבה במחצית השנייה ואחרי ששער של קרלוס אוגוסטו נפסל בגלל נבדל, הקאן צ'לחנוילו כבש מהנקודה הלבנה והשווה בדקה ה-55. השופט הוסיף 7 דקות למשחק הזה ובדקה החמישית של תוספת הזמן הגיע שער ההכרעה. מרקו ארנאוטוביץ' הסיט כדור בעקב ללאוטרו מרטינס, שבעט נהדר לקורה. אלא שהכדור התגלגל לעבר דוידה פראטזי, שגלגל את אחד השערים הקלים בקריירה שלו וגם המתוקים מכולם.

שחקני אינטר חוגגים. Ciancaphoto Studio, GettyImages
בדרך לאליפות שחקני אינטר חוגגים/GettyImages, Ciancaphoto Studio

אינטר ממשיכה להוביל בפער של 14 נקודות בפסגה על פני מילאן השנייה והיא בדרך הבטוחה לאליפות נוספת. אודינזה מצידה נותרה מסובכת מאוד והיא נהנית מפער של 2 נקודות בלבד על פני פרוזינונה שמתחת לקו האדום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully