וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרות של מכבי חיפה: לפצות את הקהל ולהחזיר את הכבוד

8.4.2024 / 9:56

האלופה רוצה "לסיים את הרצף השלילי הנוראי" ולהעלות חיוך על פניהם של 2,500 ירוקים שיתמכו נגד מכבי תל אביב: "עודדו אותנו למרות האכזבות במשחקים האחרונים". עסקת חלאילי תיחתם בהקרוב, הערכה: פיירו יימכר בקיץ

תקציר, גביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

אחרי שהשלימו את ההכנות למשחק החוץ מול מכבי תל אביב הערב (שני, 20:30), במכבי חיפה מדברים בעיקר על רצון להחזיר את הכבוד שאבד בחודש האחרון. המאמן מסאי דגו תרגל מספר אופציות להרכב, כשמטרתו לרשום ניצחון שלישי העונה בשלושה משחקים נגד היריבה הגדולה בצהוב. "ברור לנו שהחודש האחרון הרס הרבה ממה שעשינו העונה, אבל זו הזדמנות להחזיר קצת את הכבוד", אמר שחקן במכבי חיפה. "אף אחד לא חושב מעבר למשחק הזה. המטרה היא לסיים את הרצף השלילי הנוראי ולפצות מעט את הקהל שלנו על התקופה האחרונה".

ב-2,500 ירוקים ידחפו את האלופה בבלומפילד ובחיפה מבינים כמה חשוב שהם יחזרו מרוצים אחרי שישה משחקים רצופים ללא ניצחון: "למרות האכזבות הקשות, בכל המשחקים האחרונים הקהל קרא לנו בסיום ועודד אותנו. וגם דאג להבהיר לנו אחרי המשחק מול נתניה עד כמה המשחק הערב חשוב לו", סיפר שחקן אחר במכבי חיפה. "בסוף אנחנו צריכים לא לדבר יותר מדי, אלא לעשות על המגרש".

האזינו לשלמה וייס על מכבי חיפה

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מכבי חיפה תנסה לפצות את הקהל הירוק/מאור אלקסלסי

בעניין אחר, כל הפרטים בעסקת העברתו של ענאן חלאילי לאוניון סן ז'ילואז סוכמו, כידוע, וההערכה היא שלאחר המשחק נגד מכבי תל אביב השחקן יבקש מראשי המועדון את האישור לסגור סופית את העסקה. אם לא תקרה תפנית מאוד דרמטית, חלאילי ישחק בעונה הבאה בשורות מוליכת הליגה הבלגית והמכירה הגדולה ביותר בתולדות מכבי חיפה אמורה להיחתם תוך מספר ימים, או לכל המאוחר בשבועות הקרובים.

שחקן נוסף שמבוקש מאוד הוא פרנזי פיירו, שזוכה להתעניינות מלא מעט קבוצות באירופה. ההערכה היא שמכבי חיפה תממש את אחת ההצעות ותמכור בקיץ את מלך השערים שלה העונה, שכבש 14 שערים בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully