וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולא בפעם הראשונה: הקבוצה שתנסה לרכוש את פיירו ממכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 6.4.2024 / 14:06

ברוסיה טוענים שהירוקים ימכרו את החלוץ תמורת 3-4 מיליון יורו, ולוקומוטיב מוסקבה, שחיזרה אחריו גם בקיץ שעבר, תהיה חזק במירוץ

תקציר, גביע המדינה: מכבי חיפה - מכבי נתניה 3:1/ספורט1

ביולי האחרון דווח בתקשורת הרוסית שלוקומוטיב מוסקבה לוטשת עיניים לכיוונו של פרנזי פיירו, וכעת הדיווחים הללו שבים וצצים. לפי "ספורט אקספרס", "מכבי חיפה מתכננת למכור את החלוץ הטוב ביותר שלה תמורת 3-4 מיליון יורו, מה שמיד הופך את לוקומוטיב לאחת המועמדות המובילות לצרפו".

כזכור, מוקדם יותר השבוע דיווחנו על השינויים הצפויים באלופה בעונה הבאה. לפחות שלושה זרים צפויים לעזוב, כאשר לפי הערכות, פיירו ופייר קורנו יימכרו - על הראשון יוצב תג מחיר גבוה.

חרף הביקורות התכופות, פיירו, שנרכש על ידי חיפה תמורת 1.6 מיליון יורו בקיץ 2022, סיפק את הסחורה העונה עם 22 שערים ב-42 הופעות בכל המסגרות. במוקדמות ליגת האלופות רשם חמישה שערים בשמונה משחקים.

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה בחימום. רויטרס
בקרוב ברוסיה? פיירו/רויטרס

הירוקים השתתפו היום בצער משפחת קציר לאור החדשות על הירצחו בשבי של אוהד הקבוצה אלעד קציר ז"ל: "אלעד הגיע למשחקי מכבי מקיבוץ ניר עוז. מאז ה-7.10 המתנו והתפללנו לשובו הביתה של אלעד בריא ושלם, אך לדאבון ליבנו, התבשרנו היום על הנורא מכל. אנו משתתפים בצערה העמוק של המשפחה ומייחלים לחזרתם בשלום הביתה של החטופים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully