וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורקין: "מרגיש לפעמים שאין לי אוויר. כולם מנסים להחזיר אותי לכושר"

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 8:22

סנטר מכבי תל אביב שהצטיין בניצחון על בני הרצליה סיפר בכנות על הניסיונות החזרה לעניינים: "אין לנו אימונים, אני מנסה לדחוף הכי חזק למרות שאני עייף. שיחקתי הכי הרבה למרות שלא בטוח שהרווחתי את זה". בולדווין יתלבש נגד נס ציונה בשלישי

תקציר כדורסל טורקי: מנרסה - מלאגה 88:77/ספורט1

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב בליגת העל עלה אמש (ראשון) ל-14 אחרי שהצהובים ניצחו בצורה די נוחה 85:98 את בני הרצליה בהיכל מנורה. האלופה פתחה בניצחון מסע של ארבעה משחקים בשבעה ימים, כשלאחריו יעמדו במבחן הגדול שלה - משחק הפלייאין הראשון על הזכות לסיים את עונת היורוליג במקום השביעי.

החבורה של עודד קטש הופיעה למשחק ללא ווייד בולדווין שקיבל מנוחה, ומפתיחת המשחק דחפה כדורים לעבר צמד הגבוהים - ג'וש ניבו ורומן סורקין שמתחיל לחזור לעצמו אחרי פציעה שהשביתה אותו לחודש. ניבו סיים עם 21 נקודות ו-5 ריבאונדים וסורקין הוסיף 17 נקוודת ו-12 ריבאונדים, כשחוץ מהם רושמים לורנזו בראון וג'ו תומאסון ספרות כפולות ושולטים בקצב המשחק. האלופה הוליכה בפער דו ספרתי משמעותי מתחילת הרבע השני והניצחון לא היה בסכנה.

"לוקחים את הניצחון דבר ראשון", סיפר סורקין על מה היה לוקח מהמשחק אמש, "אנחנו בלוח משחקים עמוס, יש חלוקת דקות. בעיקר את הדברים הטובים, מנסים לשפר את הדברים הפחות טובים שזה הגנה. מסתכלים קדימה. כל משחק חשוב עבורנו, הטבלה מאוד צפופה, רוצים לסיים במקום הראשון, לשים את עצמנו בפוזיציה טובה לסיום העונה. יש לנו נס ציונה עוד יומיים".

כאמור סורקין מנסה לחזור ליכולתו הטובה שלפני הפציעה במדי נבחרת ישראל. במשחק היורוליג נגד ברצלונה היה ניכר שהוא עדיין לא בקצב, אבל אמש היה נראה טוב יותר. "אני עדיין לא מרגיש במאה אחוז", הודה, "בעיקר עם האוויר גם, משחקים מהר ועודד דורש מאיתנו הרבה. לפעמים אני מרגיש שאין לי אוויר עדיין. אין לנו אימונים, אבל אלה משחקים שאני כן יכול לחזור לכושר, ולדחוף חזק למרות שאני עייף. זה סוג של אימון אבל אסור להפסיד. אני חוזר לזה, מרגיש ממשחק למשחק יותר טוב. בהתחלה לא הרגשתי מאה אחוז. אני מקווה בעיקר לחזור לכושר שהייתי בו, זה ייקח עוד שבוע. עודד נתן לי לשחק הכי הרבה היום, לא יודע אם הרווחתי את זה, מנסים להחזיר אותי לכושר. כולם, אם זה רגב עם האקסטרות, מוצאים פה דברים יצירתיים, יש לנו את הצוות הכי טוב שאפשר בשביל זה. מנסים לדחוף כמה שיותר בליגה כדי שאחזור לכושר".

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. דני מרון
חוזר אט אט לעניינים. סורקין/דני מרון

הצהובים יערכו היום אימון קל ושיחה לקראת המשחק נגד עירוני נס ציונה מחר (19:00). שלושת הזרים שלא התלבשו נגד הרצליה, וויד בולדווין, ג'יימס ווב וחסיאל ריברו, צפויים להתלבש במשחק מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully