וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לא מצאה מנהיג: לופס יספוג עונש כספי וחינוכי

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 20:13

במועדון מאוכזבים מהגישה ("לא יכול להיות שריינה רצתה יותר"), יודעים שעם ויטור וגורדנה הדברים היו נראים פחות "פרווה" וזועמים על לופס שאיבד שליטה. חולמים על מקום שני? באר שבע קיבלה זריקת השכמה

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

בהפועל באר שבע מאוכזבים מאוד מהצורה שבה הפסידה הקבוצה אמש (ראשון) למכבי בני ריינה (1:0). במועדון כבר הרגישו שהמקום השני בהישג יד ושמכבי חיפה יכולה להחליף איתם מקומות, אבל האופן שבו נראתה הקבוצה אמש במשחק החוץ גורם לכולם להבין שצריך הרבה יותר איכות והשקעה כדי לנצח.

האזינו ליניב טוכמן על מצבה של הפועל באר שבע

מריאנו באריירו שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
חלמו על המקום השני? באר שבע מאכזבת/מאור אלקסלסי
אמיר גנאח, איתן טיבי שחקני הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
עם ויטור זה היה קורה? באר שבע/מאור אלקסלסי

המשחק אמש גם לימד שוב כמה תלות יש להפועל באר שבע במיגל ויטור וברועי גורדנה. הראשון נעדר בגלל כרטיסים צהובים והשני היה פצוע, וכששניהם יחד לא משחקים, מורגש מאוד חיסרון במנהיגות על כר הדשא. "אין מצב שעם מיגל וגורדי היינו נראים כל כך פרווה", הודה שחקן בקבוצה אמש. "נכון שספגנו שער מוקדם והוא שיבש לנו הרבה דברים, אבל עדיין היו לנו 100 דקות משחק אחר כך כדי להשוות לפחות, ולא ידענו לעשות את זה".

צפו בברדה מבטיח: לופס ייענש

אליניב ברדה ושרון מימר מגיבים ל-0:1 של בני ריינה על הפועל באר שבע/ספורט1

בקבוצה מצפים מהשחקנים להרים הילוך ולנצח כבר במשחק הקרוב את מכבי תל אביב. מי שייעדר מהמשחק הוא הלדר לופס שהורחק בכרטיס אדום אחרי שהצהוב השני שספג נבע ממחיאות כפיים ששלח בהפגנתיות לעבר השופט יואב מזרחי. לופס יספוג עונש כספי וחינוכי אחרי שירצה גם את הצהוב התשיעי שספג ובמשחק שאחרי זה גם את הכרטיס האדום. "לא יכול להיות שריינה תרצה יותר את הנקודות", אמרו גורמים במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully