וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "אנחנו מצליחים דרך כדורגל, ולא כקבוצה קטנה"

בני ריינה ממשיכה להפתיע, המאמן התרגש: "ניצחון גדול כמו על מכבי חיפה. להגיע לכמות מצבים כזו מול הפועל באר שבע, אתם לא מבינים מה זה". אזולאי: "מבחינה חברתית, זו אחת הקבוצות הכי טובות שהייתי בהן"

אליניב ברדה ושרון מימר מגיבים ל-0:1 של בני ריינה על הפועל באר שבע/ספורט1

מכבי בני ריינה עם מאזן מושלם בפלייאוף העליון של ליגת העל. כן, זו לא טעות. אחרי ה-1:2 הגדול במבצר של מכבי חיפה, הפתעת העונה חגגה הערב (ראשון) ניצחון ראשון בתולדותיה על הפועל באר שבע - 0:1 באצטדיון גרין משער של קייס גאנם בשנייה ה-46 של המשחק.

שרון מימר, שהמשיך עונה נפלאה וחגג ניצחון בכורה כמאמן מול הפועל באר שבע אחרי 18 ניסיונות, סיכם: "מבחינתי זה ניצחון לא גדול מזה שהיה על מכבי חיפה. ניצחנו קבוצה מצוינת שעושה חצי עונה שנייה מדהימה, אני מוריד את הכובע בפני השחקנים שמגיעים עם אמונה וחוצפה. היינו ראויים לניצחון יותר גבוה. אלה הרגעים הכי טובים שיש למאמן, עם חיילים צמאים שרוצים לעבוד כמה שיותר ונהנים מהמשחק. הם משחקים עם ביטחון ומראים יכולות".

מימר המשיך: "אחד היתרונות שלנו, שאני גאה בהם, זה שיש לי שחקנים שאני מאמין בהם וגורמים לי להאמין בהם. יכול להיות שעם שחקנים אחרים היינו משחקים נמוך יותר. להגיע לכמות מצבים כזאת מול הפועל באר שבע, מהטופ שלוש בליגה, אתם לא מבינים מה זה".

צפו בתקציר הניצחון של בני ריינה על הפועל באר שבע

תקציר: בני ריינה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

על ההבדל בגישה: "אחרי המשחק מול הפועל ירושלים, בתקופה הפחות הטובה, סעיד בסול עשה מעשה וזעזע את הקבוצה. שינינו את הסגנון ואת ההתנהלות, וזה גרם לקבוצה להביא מעצמה דברים אחרים. השחקנים הבינו שאנחנו עלולים להפסיד את הפלייאוף, ומשהו בגישה השתנה וחזרנו להיות קבוצה עוצמתית. אנחנו מצליחים דרך כדורגל, ולא כקבוצה קטנה. לוחצים גבוה ולא מסתגרים".

עוד בוואלה!

המרעננת הרשמית: 0:1 לבני ריינה על הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
שחקני מכבי בני ריינה חוגגים. מאור אלקסלסי
החגיגות כבר הפכו לעניין שבשגרה מבחינת מכבי בני ריינה/מאור אלקסלסי
שחקני מכבי בני ריינה חוגגים. מאור אלקסלסי
שחקני מכבי בני ריינה חוגגים/מאור אלקסלסי

החלוץ שלומי אזולאי הוסיף: "לא מפתיע? מאוד מפתיע. עבודה קשה בסוף משתלמת. כשמסתכלים עלינו, בית או חוץ, אתה רואה 11 שחקנים מחויבים. אם אני שחקן התקפה יורד אחורה לרחבה, זה אומר הרבה. התבאסתי שהוחלפתי כי קצת חסר לי להבקיע לאחרונה, אבל יש עוד משחקים והזדמנויות. במהלך השנה יש הרבה משברים, אבל תמיד היינו ביחד. מבחינה חברתית, זו אחת הקבוצות הכי טובות שהייתי בהן. בחיפה, בבאר שבע, אנחנו מגיעים בטוחים, עם שקט, והנה, יש תוצאות. יש לנו עוד שמונה משחקים, ויש הרבה מה להוכיח, במיוחד כשהלחץ ירד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully