וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת היריבות האפשריות של מכבי ת"א הפסידה, השנייה התפוצצה

באסקוניה נוצחה 111:101 על ידי ולנסיה שהגיבה היטב לפיטוריו של מומברו. וירטוס בולוניה טיילה ל-70:89 על ונציה. ברצלונה ניצחה את ריאל מדריד בקלאסיקו

תקציר כדורסל טורקי: מנרסה - מלאגה 88:77/ספורט1

יריבותיה האפשריות של מכבי תל אביב בפלייאין היורוליג עלו לפרקט הערב (ראשון) בספרד ובאיטליה. הראשונה לעשות זאת הייתה באסקוניה, שכנראה לא הספיקה להתאושש ממשחק הניצחון הגדול על ריאל מדריד לפני פחות מ-48 שעות. הקבוצה של דושקו איבנוביץ' התארחה אצל ולנסיה, שפיטרה את אלכס מומברו בעקבות התבוסה בידי וילרבאן במשחק קובע ביורוליג ביום חמישי האחרון. עם צ'אבי אלברט על הקווים, השחקנים בכתום כנראה הפנימו את המסר והגיבו בהתאם: להפסקה ירדה ולנסיה ביתרון של 28 נקודות, אחרי שקלעה לא פחות מ-62 בשני הרבעים הראשונים. באסקוניה הגיבה במחצית התקפית טובה אפילו יותר אחרי ההפסקה, בראשות מרקוס הווארד שקלע ללא הכרה כמו בניצחון על ריאל, וסיים עם 36 נקודות, אבל הקאמבק לא הספיק וזה נגמר בהפסד 111:101. כריס ג'ונס, רכז מכבי תל אביב לשעבר, כיכב עם 27 ו-7 אסיסטים למנצחת.

בהמשך, וירטוס בולוניה שהסתבכה ביורוליג בעקבות רצף של שישה הפסדים, "הוציאה עצבים" בליגה על ונציה של נבן ספאחיה והביסה אותה 70:89 בחוץ. טוקו שנגליה קלע 16 נקודות למנצחת, שתארח ביום שישי הקרוב את באסקוניה על ה"זכות" לפגוש את מכבי תל אביב בקרב הישיר על הכרטיס לפלייאוף והמקום השביעי ביורוליג. מקס היידגר תרם 14 נקודות לונציה.

טוקו שנגליה, שחקן וירטוס בולוניה. Roberto Finizio, GettyImages
וירטוס בולוניה עצרה את המומנטום השלילי. שנגליה/GettyImages, Roberto Finizio

בחזרה לליגה הספרדית. המשחק המעניין ביותר מהזווית המקומית נערך בכלל בברצלונה, שם הקבוצה שגברה על מכבי תל אביב לפני שלושה ימים המשיכה במומנטום החיובי והכניעה גם את ריאל מדריד, 79:85 בקלאסיקו הגדול במסגרת הליגה. ברצלונה עלתה כבר ברבע הראשון ליתרון של 18 נקודות וסיימה אותו ב-11:27, ההפרש טיפס ל-21 בשיא אבל אלופת אירופה לא התכוונה לוותר כל כך מהר. ריאל מחקה את הפער כמעט לחלוטין ופיגרה בנקודה בלבד בתחילת הרבע האחרון, אבל ניקו לאפרוביטולה, ווילי הרננגומס ויאן וסלי סחבו על כתפיהם את בארסה וקלעו את כל הנקודות שלה ב-10 הדקות האחרונות. לאפרוביטולה, שהכריע כזכור את המפגש מכבי בשלשה מנצחת, כיכב גם הערב עם 25 נקודות. בן ארצו גבריאל דק סיים עם 14 בצד הלבן.

התוצאה הזו העלתה למקום הראשון את מלאגה, שגברה היום 77:88 על מנרסה ועקפה את ריאל בזכות הפרש סלים עדיף על הבלאנקוס, כשכל קבוצה ניצחה ב-6 הפרש בחוץ בכל אחד מהמפגשים הישירים ביניהן. לאלופת אירופה זהו הפסד שני רצוף בליגה ושלישי בכל המסגרות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בצרפת, נועם יעקב שותף לכמעט 14 דקות בניצחון הקליל של וילרבאן, 76:100 על נאנטר. הרכז קלע נקודה ומסר 4 אסיסטים. מוקדם יותר, מונאקו הופתעה בבית 100:86 על ידי נאנסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully