וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן הישראלי הרגיז במחווה "תוקפנית": "הליגה חייבת להעניש"

היידגר ספג טכנית על התגרות בנאפולי אחרי ניצחון עם ונציה, מאמן היריבה עקץ וספאחיה התנצל: "חוסר כבוד, איבדנו את הראש"

תקציר: אוברדוירו - ברצלונה 89:84/ספורט1

מחווה פרובוקטיבית של מקס היידגר הכעיסה את שני המאמנים בתום המשחק בין נאפולי לוונציה בשבת האחרונה. בשניות הסיום, אחרי שהמפגש הוכרע לטובת קבוצתו, הכדורסלן שקיבל אזרחות ישראלית בשנים האחרונות התגרה בקבוצה היריבה שאירחה את המשחק, כשעשה את חגיגת ה"לוזר" הפופולרית במשחק הווידאו "פורטנייט", עם ריקוד מזלזל וסימן האות L על המצח. השופטים הגיבו לכך בשריקה לעבירה טכנית נגד הגארד, אבל זה לא נגמר שם.

במסיבת העיתונאים אחרי המשחק, מאמן נאפולי איגור מיליצ'יץ' ביקר את היידגר והוסיף עקיצה: "בסיום היו התנהגויות שאני מחשיב כלא ספורטיביות בכלל, בטח כשהן מגיעות משחקן שקלע 7 נקודות, ועשה תנועות תוקפניות מאוד. אני מאמין שהתנהגות כזאת חייבת להיענות בענישה מצד הליגה, הן יוצרות סכנה לעימותים קשים על המגרש. היו עוד סיטואציות כאלה במהלך המשחק ואסור שזה יקרה בליגה האיטלקית".

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב לשעבר שמדריך את ונציה כיום, והיידגר משחק תחתיו, התנצל: "אני מבקש סליחה מהקהל, שהיה פנטסטי, על התנהגות השחקנים שלנו שהייתה חסרת כבוד. זו לא התרבות שלי ולא התרבות שאני רוצה לייצר בוונציה. איבדנו את הראש לגמרי, אנחנו חייבים להיות יותר בוגרים ורגועים. אסור שזה יחזור על עצמו, אני מתנצל פעם נוספת כי מבחינתי זה יותר חשוב מהניצחון".

החגיגה המתריסה של מקס היידגר

כזכור, היידגר שאמו יהודייה הגיע לישראל כשהוחתם על ידי מכבי תל אביב בספטמבר 2020, אבל לא קיבל במה במדים הצהובים. בהמשך כיכב בבני הרצליה ולפני שנתיים ערך הופעה בנבחרת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully