וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמלצה של כוכב העבר לבאיירן מינכן: למנות את אקס מכבי נתניה

אלוף אירופה לשעבר לנבחרות ולמועדונים סימן מועמד מפתיע להחליף את טוכל במיידי, והוסיף שבקיץ צריך להחתים את שמידט

תקציר: היידנהיים - באיירן מינכן 2:3/ספורט1

ההפסד המביש להיידנהיים גרם לטלטלה רצינית בבאיירן מינכן, שממילא חווה את העונה הגרועה ביותר שלה זה 12 שנים. כבר לפני חודש וחצי נודע שתומאס טוכל יסיים את דרכו בתום העונה, אלא שבעקבות ההשפלה יש הטוענים שצריך לפטרו במיידי, כיוון שבליגת האלופות הקבוצה עוד במירוץ. שחקן העבר תומאס שטרונץ נתן את ההמלצה שלו למועדון הבווארי.

"ההחלטה לתת לטוכל לסיים העונה - שגויה. ציפיתי שיקרה משהו אחרי המבוכות מול דורטמונד והיידנהיים", אמר שטרונץ, כיום פרשן טלוויזיה ובעבר אלוף אירופה הן עם נבחרת גרמניה והן עם באיירן מינכן. לטענתו, יש למנות מאמן עד לסיום העונה: "האנזי פליק פנוי, ניקו קובאץ' זכה כאן בשתי אליפויות. מה עם לותר מתיאוס?".

מתאוס עצמו, מאמן מכבי נתניה לשעבר למי שהספיק לשכוח, אמר אתמול בכובעו כפרשן "סקיי גרמניה" שהוא לא יופתע אם טוכל יפוטר עוד לפני רבע גמר ליגת האלופות נגד ארסנל. ראשי באיירן מיהרו להוריד את האופציה הזאת מהפרק.

כדורגלן העבר והפרשן בהווה, לותר מתיאוס. Lars Baron, GettyImages
מתאים לתפקיד? לותר מתיאוס/GettyImages, Lars Baron

שטרונץ' המשיך והבהיר את מי לדעתו צריך למנות למאמן קבוע החל מהעונה הבאה: "כשאני לוקח בחשבון את כל הדרישות, אני מגיע לרוג'ר שמידט. הוא הצליח בכמה מדינות, שבר את ההגמוניה של פורטו בפורטוגל, יש לו המון ניסיון והוא יכול לבצע את התפקיד במידה מסוימת של קור רוח".

שמידט, כזכור, הדריך את ערן זהבי בשתי עונותיו של החלוץ בפ.ס.וו איינדהובן. כיום הוא על הקווים של בנפיקה, אותה הוביל אשתקד לזכייה באליפות פורטוגל ולרבע גמר ליגת האלופות.

עוד בוואלה!

באיירן "על הקרשים" אחרי הפסד "עלוב", טוכל לא יסיים את העונה?

לכתבה המלאה
תומאס מולר, באיירן מינכן. Alexander Hassenstein, GettyImages
כאוס בבאיירן מינכן. תומאס מולר/GettyImages, Alexander Hassenstein

כשנשאל על הנושא אמש, מנכ"ל באיירן מקס אברל סיפק תשובה נחרצת במיוחד: "אני לא שם קצוץ על חיפושי המאמן. כל מה שחשוב כרגע הוא המשחק בשלישי, זה מסובך מספיק. אנחנו חייבים להפוך את המצב בשביל לא לחטוף סטירה לפרצוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully