וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן "על הקרשים" אחרי הפסד "עלוב", טוכל לא יסיים את העונה?

זיכרונות מהמבוכה מול אנרגי קוטבוס, נתון שלא היה מאז העונה האחרונה ללא אליפות ורמזים לפרידה מוקדמת מהמאמן. הבווארים "נגעו בשיא הגיחוך", גרמניה קוטלת והמנכ"ל "לא מוצא תקווה" לקראת ארסנל

תקציר: היידנהיים - באיירן מינכן 2:3/ספורט1

העונה הקודמת בה באיירן מינכן הפסידה יותר מחמישה משחקי ליגה הסתיימה באליפות של בורוסיה דורטמונד, כך שזה רק סמלי שהיום (שבת) הבווארים ספגו את הפסדם השישי בעונה הנוכחית, שעתידה להיגמר בזכייה של באייר לברקוזן. מה שכן, ספק אם מישהו במועדון הפאר הגרמני, או בקרב אוהדיו, חשב שרצף 11 התארים בבונדסליגה ייגמר באופן עלוב כל כך.

הייתה זו היידנהיים הצנועה, זו שעד קיץ 2023 לא שיחקה מעולם בבונדסליגה, שהביכה את באיירן מינכן היום כאשר חזרה מפיגור של שני שערים לניצחון ביתי 2:3, שבעקבותיו הגדילה לברקוזן את ההפרש מהמקום השני ל-16 נקודות. זה ההפסד הראשון של באיירן לקבוצה בעונת בכורה בליגה הראשונה, מאז שהופתעה על ידי אנרגי קוטבוס ב-2000. היידנהיים הפכה לקבוצה הראשונה בעונת ההצטרפות שלה לבונדסליגה שגוברת על באיירן אחרי שפיגרה בשני שערים.

צפו בתקציר: לברקוזן הגדילה את הפער בפסגה עם 0:1 אצל אוניון

תקציר: אוניון ברלין - באייר לברקוזן 1:0/ספורט1

"בוואריה על הקרשים. התפרקות אחרי יתרון 0:2", סיכמו ב"בילד" את המפלה. "באיירן כשלה באופן עלוב לפני ארסנל", קטלו ב"סקיי", כאשר העיתונאי מטעם אותו גוף תקשורת, קרי האו, צייץ ש"באיירן הגיעה לשיא הגיחוך". בכותרת של "TZ" נכתב: "מבוכה נגד היינדהיים, באיירן שוקעת בבלאגן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני באיירן מינכן מאוכזבים: תומאס מולר, סוון אולרייך, הארי קיין. THOMAS KIENZLE/AFP, GettyImages
השפלה. שחקני באיירן מינכן/GettyImages, THOMAS KIENZLE/AFP
מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל. Alexander Hassenstein, GettyImages
הפרידה תהיה מוקדמת מהצפוי? תומאס טוכל/GettyImages, Alexander Hassenstein

המנכ"ל מקס אברל והמנהל הספורטיבי כריסטוף פרוינד הבהירו בפני התקשורת שהמאמן תומאס טוכל בוודאות יעמוד על הקווים ביום שלישי, כשבאיירן תתארח אצל ארסנל למשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. אולם ההצהרה הזו לא משנה יותר מדי לנוכח העובדה שטוכל כבר התבשר מזמן שהוא לא ימשיך מעבר לעונה הזו, ואברל השיב כשנשאל מה נותן לו תקווה לקראת ארסנל: "אני לא יכול למצוא דבר כזה כרגע". בנוסף, המנכ"ל אמר שהוא "לא יכול לומר בוודאות" שטוכל יסיים את העונה הזו על הקווים, ושבקיץ "הרבה דברים יהיו חייבים להשתנות".

טוכל עצמו הגיב להפסד, שהגיע כאמור אחרי שקבוצתו ירדה להפסקה ביתרון 0:2: "אסור שזה יקרה ברמות האלה. הכל היה בשליטתנו בהפסקה, אנחנו מתקשים לשמור על הרמה והיום זו הייתה הוכחה נוספת. היו לנו שלוש-ארבע הזדמנויות גדולות לכבוש את השער השלישי, אבל לא ניצלנו אותן וספגנו יותר מדי בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully