וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה בראונה חגג שער 100, פפ הפריח לעברו נשיקות: "שחקן יוצא דופן"

הבלגי רשם ציון דרך במדי מנצ'סטר סיטי ב-2:4 על קריסטל פאלאס וזכה לשבחים ממאמנו: "הוא ניצח את המשחק, מה שהוא עושה בלתי ייאמן"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 2:4 על קריסטל פאלאס/ספורט1

קווין דה בראונה הגיע היום (שבת) ל-100 שערים כשחקן מנצ'סטר סיטי, לאחר שכבש צמד ובישל ב-2:4 בחוץ על קריסטל פאלאס. הבלגי נבחר כמובן למצטיין במשחק וסך הכול במאזנו 100 שערים ו-167 בישולים ב-372 משחקים בכל המסגרות במדי הסיטיזנס, אליהם הצטרף בקיץ 2015.

פפ גווארדיולה פרגן לכוכב המשחק: "אחרי ארסנל נראה שאנחנו מחוץ למרוץ ועכשיו אנחנו שוב בפנים. נשארו שבעה משחקים, נצטרך לעשות את העבודה שלנו. עשינו טעויות היום, יותר מדי טעויות, אבל קווין ניצח את המשחק עבורנו. קווין שחקן יוצא דופן, יוצא דופן. מה שהוא עושה זה לא ייאמן. לא ידעתי שהוא נהנה יותר להבקיע שערים, אבל אני כל הזמן אומר את אותו הדבר. אני אומר שאנחנו חייבים להרוויח אותו ולהפיק ממנו יותר. הוא כבש הרבה וגם היום. ההופעה שלו הייתה באמת מדהימה".

מאמן מנצ'סטר סיטי התייחס להוצאתו של יושקו גברדיול בהפסקה: "הוא היה צריך לצאת כי הייתה לו בעיה פיזית קלה ולכן בדקנו שם אפשרויות אחרות. מנואל אקנג'י נראה טוב מאוד, המשחק שלו כמגן שמאלי היה מדהים".

על המשחק אמר: "בתחילת המחצית השנייה רצינו להבקיע שער מוקדם, ידענו שאם נצליח לעשות את זה נוכל לסיים את הסיפור. זה קרה בזכות השער שכבשנו. הרגשנו הרבה יותר רגועים ואז סגרנו עניין. עכשיו מצפה לנו מפגש עם ריאל מדריד. יש לנו מזל שיש לנו מספיק זמן להתכונן למשחק ואני מקווה שנספק הופעה טובה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הפנים לריאל מדריד. פפ גווארדיולה/רויטרס

* מנצ'סטר סיטי ברצף של 25 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות.

* ריקו לואיס (19) הוא בן העשרה הראשון שכובש במדי מנצ'סטר סיטי בבית ובחוץ מול אותה יריבה, מאז קלצ'י איהנאצ'ו ב-2015/16 (לרשת סוונסי).

* קווין דה בראונה בישל 17 שערים בכל המסגרות לארלינג הולאנד מאז תחילת העונה שעברה - יותר מכל שילוב אחר בין שחקני פרמיירליג בתקופה הזו.

* מבין שחקני הפרמיירליג, רק קול פאלמר (17) ודרווין נונייס (15) היו מעורבים ביותר שערים בכל המסגרות במהלך 2024 מאשר דה בראונה (14 - כבש שלושה ובישל 11).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully