וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעייה שנייה בשלושה ימים: דה בראונה הוביל את סיטי ל-2:4 על קריסטל פאלאס

עודכן לאחרונה: 6.4.2024 / 20:27

הבלגי כבש צמד נפלא ובישל להולאנד במהפך בסלהרסט פארק, גם לואיס מצא את הרשת והאלופה השתוותה לליברפול בפסגה. 3:3 משוגע לאסטון וילה, ווסטהאם ניצחה בזכות שער מהקרן ופסילה של ה-VAR בדקה ה-99

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 2:4 על קריסטל פאלאס/ספורט1

המחזור ה-32 בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך, כשמנצ'סטר סיטי ניצחה 2:4 בחוץ את קריסטל פאלאס במשחק המוקדם ונצמדה לליברפול המוליכה. ארסנל תוכל לחזור לפסגה לפחות לכמעט 24 שעות נוספות, אם תנצח בחוץ את ברייטון. 3:3 משוגע לאסטון וילה מול ברנטפורד, ווסטהאם ניצחה בזכות שער מנקודת הקרן ולוטון חגגה ניצחון דרמטי. גם ניוקאסל ואברטון במנצחות.

קריסטל פאלאס - מנצ'סטר סיטי 4:2

בסיבוב הראשון איבדה מנצ'סטר סיטי יתרון כפול בבית מול קריסטל פאלאס ונותרה מתוסכלת אחרי 2:2 דרמטי בדקה ה-95. גם היום הקבוצה הלונדונית עשתה צרות לאלופה, אבל בניגוד למפגש הקודם, הפעם היה לפפ גווארדיולה את קווין דה בראונה שידע לעשות את ההבדל. הבלגי השווה בביצוע נפלא בדקה ה-13 אחרי יתרון מפתיע של ז'אן פיליפ מאטטה, היה מעורב במרבית ההתקפות ובמחצית השנייה השלים צמד ראשון מאז אפריל אשתקד (2:4 ביתי על ארסנל), הגיע ל-100 שערים במועדון וגם בישל לארלינג הולאנד ששבר בצורת של חודש בדיוק. ריקו לואיס הצעיר, שהבקיע באותו 2:2 מול פאלאס באמצע דצמבר, היה חתום על השער שהשלים מהפך. רביעייה שנייה תוך שלושה ימים למנצ'סטר סיטי, והלחץ עובר לארסנל וליברפול. הסיטיזנס עם הפנים לרבע גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד ביום שלישי בברנבאו.

קווין דה בראונה, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
צמד ראשון מאז אפריל אשתקד ו-100 שערים במדי סיטי. קווין דה בראונה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: גול! מסירה לא טובה של סטונס עלתה ביוקר, כשהמארחת יצאה למתפרצת, ווארטון שלח את מאטטה שהקדים בריצה את סטונס ומול השוער אורטגה בעט אל הקורה ופנימה. 0:1 מפתיע לקריסטל פאלאס.

דקה 11: לרמה הקדים את הולאנד ברחבה והרחיק בראש עד רודרי, שתוך כדי החלקה בעט בשמאל מ-15 מטרים וסחט הצלה מהנדרסון שהדף לקרן.

דקה 13: גול! גריליש כדרר בשמאל ומסר בין שניים לדה בראונה, שמשך מעט למרכז וסובב נהדר אל החיבורים הרחוקים את ה-1:1 של מנצ'סטר סיטי.

דקה 18: הרמה לרחבה נהדפה לא מספיק טוב על ידי אורטגה, אבל למזלו הבעיטה של איוו חלפה מעל המשקוף.

דקה 19: דה בראונה שלח מסירת עומק נהדרת לדה בראונה והעמיד אותו מול השוער, אבל הנדרסון עצר עם הרגל.

דקה 34: אלברס קיבל בחזרה מסטונס וירה מ-18 מטרים, אבל רק ליד הקורה.

דקה 38: איבוד כדור לא אופייני של רודרי כמעט עלה למנצ'סטר סיטי ביוקר, אך איוו שחטף ונכנס לרחבה, סיים עם בעיטה חזקה שהחליקה על המשקוף בדרכה החוצה.

דקה 42: בלגן ברחבה של מנצ'סטר סיטי, רודרי שוב טעה עם החזרת כדור איומה אל אורטגה כשמאטטה מולו, אבל השוער ידע להיחלץ מהמצב והשתחרר עם העקב בתוך תיבת החמש.

דקה 45: קריסטל פאלאס דרשה פנדל בטענה לתפיסה של אזה ברחבה על ידי גברדיול, אבל השופט לא שרק וקיבל אישור לכך משופטי המסך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ז'אן פיליפ מאטטה שחקן קריסטל פאלאס חוגג שער. רויטרס
היתרון לא החזיק מעמד יותר מדי זמן. ז'אן פיליפ מאטטה/רויטרס

דקה 47: גול! אקנג'י המחליף התקדם באין מפריע ומסר לגריליש שהרים מצד שמאל, אנדרסן הרחיק לא טוב ולואיס הצעיר אמר תודה, השתלט ברחבה ומ-10 מטרים בעט בימין אל הרשת. שער ליגה שני העונה של המגן בן ה-19, ושניהם מול פאלאס. 1:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 54: דה בראונה הכין בראש להולאנד שכבר עבר את השוער ומזווית קשה מסר לאחור לאלברס שבעט חזק, אבל על גופו של אנדרסן ששכב פצוע בתיבת החמש והציל שער. לאחר הקרן, גריליש המתין על סף הרחבה ובעט מעל המשקוף.

דקה 66: גול! גריליש שוב הכניס בין שניים ברחבה לדה בראונה שהעביר רוחב, והולאנד כבש מקרוב את ה-19 שלו העונה והראשון אחרי חודש. 1:3 למנצ'סטר סיטי.

דקה 70: גול! גריליש כדרר בצד שמאל ומסר לרודרי שהשאיר לדה בראונה. הפעם הבלגי ירה בשמאל בלי לעצור מ-14 מטרים אל הפינה הקרובה וחגג את השני שלו. 1:4 למנצ'סטר סיטי.

דקה 81: אקנג'י איבד ליד הרחבה לאוליסה שהכין לאדואר, אבל דיאס חזר בזמן ובלם את הבעיטה של החלוץ המחליף.

דקה 86: גול! הפעם אדואר כבר מצא את הרשת כשהקדים את דיאס והסיט מהאוויר פנימה, אחרי הכנה מצד שמאל של שלאפ. קריסטל פאלאס צימקה ל-4:2.

ריקו לואיס שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
אוהב לפגוש את קריסטל פאלאס. ריקו לואיס חוגג/רויטרס

אסטון וילה - ברנטפורד 3:3

מה שנראה בדקה ה-59 כניצחון ביתי קל של אסטון וילה, הפך לסנסציה בזכות בליץ של שלושה שערים ב-10 דקות והסתיים בחלוקת נקודות דרמטית. ברנטפורד הגיעה אחרי שמונה משחקים ללא ניצחון ונאלצה שוב לרדוף, לאחר נגיחה של אולי ווטקינס (39) ושער בכורה נאה של הרכש ממידלסברו מורגן רוג'רס (46). אלא שאז הגיעו 10 דקות חלומיות: מיקל דמסגור הדני בישל לבן ארצו הבלם זאנקה (59), בריאן אמבומו ירה מהאוויר (61) וסרחיו רגילון רשם אסיסט שני ליואן וויסה שהשלים מהפך מקרוב (68). אבל למארחת יש את ווטקינס, שבדקה ה-80 התרומם מעל השוער מארק פלקן ונגח את ה-18 שלו בליגה העונה (לצד 10 בישולים - שיא מעורבות בשערים לשחקן כלשהו של אסטון וילה בפרמיירליג).

צפו בתקציר ה-3:3 הנהדר

תקציר: אסטון וילה - ברנטפורד 3:3/ספורט1
אולי ווטקינס שחקן אסטון וילה נוגח לרשת מול מארק פלקן שוער ברנטפורד. רויטרס
הציל את אסטון וילה מהפסד. אולי ווטקינס נוגח את ה-3:3/רויטרס

וולבס - ווסטהאם 2:1

השביעית בטבלה נצמדה למנצ'סטר יונייטד (לה שני משחקים פחות) בזכות שער מרהיב של ג'יימס וורד פראוס היישר מנקודת הקרן. הקשר שלא כבש מאז 1 בפברואר, סובב כדור מדוד מעל ידיו של ז'וזה סה והכריע את המפגש בדקה ה-85. וולבס הובילה בזכות פנדל של פאבלו סראביה בדקה ה-33, אך לוקאס פאקטה (73) השווה מהנקודה הלבנה 10 דקות לאחר פסילת שער של אמרסון, לפני שוורד פראוס עשה צדק במחצית דומיננטית של ווסטהאם. המארחת כבר חשבה שבכל זאת חילצה נקודה בדקה ה-99, אבל אחרי בדיקת VAR נפסל השער של הקפטן מקס קילמן.

ג'יימס וורד פראוס שחקן ווסטהאם חוגג שער. רויטרס
שער אולימפי. ג'יימס וורד פראוס/רויטרס

משחקים נוספים:

פולהאם - ניוקאסל 1:0
לניוקאסל: ברונו גימראייש (81)

אברטון - ברנלי 0:1
לאברטון: דומיניק קלברט-לואין (45+2). דארה אושיי מברנלי הורחק (67)

לוטון - בורנמות' 1:2
ללוטון: ג'ורדן קלארק (73), קרלטון מוריס (90). לבורנמות': מרכוס טאברנייר (52)

המחזור יגיע לשיאו ביום ראשון בערב כאשר מנצ'סטר יונייטד תארח את ליברפול (17:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully