וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תעניק מנוחה לבולדווין לפני הפלייאין, ירושלים מחפשת נקמה

הצהובים יארחו את בני הרצליה הפצועה (18:40) במשחק הראשון מתוך ארבעה השבוע, לפני רגעי ההכרעה ביורוליג. האדומים ירצו להמשיך במומנטום נגד עפולה (20:45) שהביסה אותם בסיבוב הראשון

מחוץ לקווים, 4.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (ראשון). מכבי תל אביב, עם 13 ניצחונות ליגה רצופים, תרצה להמשיך במומנטום שלה במסגרת המקומית, כשתארח את בני הרצליה שנמצאת בנסיגה בתקופה האחרונה. הפועל ירושלים, שהחלה במסלול עלייה תחת צוות האימון החדש, תקווה להמשיך במומנטום נגד הפועל עפולה שהביסה אותה ב-40 הפרש בסיבוב הראשון.

מכבי תל אביב - בני הרצליה (18:40)

רצף הניצחונות של מכבי תל אביב נעצר ביום חמישי האחרון בצורה דרמטית ביותר נגד ברצלונה בחוץ, והחבורה של עודד קטש תשחק בפלייאין על מנת להגיע לפלייאוף היורוליג. מכבי נכנסת במשחק נגד הרצליה לשבוע עמוס של ארבעה משחקים, מתוכם שלושה בליגה, עד למוצאי שבת, כדי לפנות מעט זמן לפני משחק הפלייאין ביום רביעי הבא, כשהיריבה בו תיקבע רק במחזור הנעילה. בצוות המקצועי צפויים לחלק את העומס בשבוע הזה בין כל שחקני הסגל על מנת להימנע מפציעות לפני רגעי ההכרעה של העונה: האלופה תשחק ללא בולדווין, ריברו ו-ווב.

בניגוד למכבי תל אביב, בני הרצליה מגיעה להיכל כשהיא בתקופה רעה. החבורה של דן שמיר התדרדרה בטבלת ליגת העל מאז הפציעה של מרכוס קאר, וגם הודחה בשמינית גמר גביע המדינה על ידי הפועל באר שבע האחרונה. הרצליה נמצאת בסכנה לא להיכנס לבית העליון, אם לא תתחיל להשיג ניצחונות, ולמשחק נגד מכבי תל אביב היא מגיעה בסגל חסר כשגם מייק מקגורל וגם רג'י לינץ' סובלים מפציעות ולא צפויים להתלבש. מי שאמור מנגד לערוך את את הופעת הבכורה שלו הוא ברייסון וויליאמס, שביחד עם אלכסנדר זצ'בסקי וטיילר סטון ישלים שלישיית זרים בהרצליה.

ברייסון וויליאמס. בני הרצליה, אתר רשמי
בכורה בהרצליה. ברייסון וויליאמס/אתר רשמי, בני הרצליה

הפועל ירושלים - הפועל עפולה (20:45)

מחזיקת הגביע הצליחה להעפיל לחצי גמר הגביע גם העונה אחרי שגברה בתחילת השבוע על הפועל תל אביב בארנה והשלימה שלושה ניצחונות רצופים מאז פוטר איליאס קאנדזוריס והוחלף בצוות שכולל את המנהל המקצועי יונתן אלון ועוזרי המאמן אולארצ'יק וינאקופולוס. בירושלים חזרו להאמין בעצמם בשבועיים האחרונים עם תצוגות הגנתיות טובות וכניסה של מספר שחקנים לכושר משחק. בקבוצה יודעים שהמקום שלהם בבית העליון קרוב מלהיות מובטח, אבל הם רוצים לעשות ריצה בשלבים האחרונים על מנת לתפוס את הביתיות ברבע גמר הפלייאוף, ועל הדרך לנקום בעפולה שהביסה אותם בסיבוב הראשון. הנקינס ולמאר לא ישותפו.

דווקא כשהיה נדמה שהפועל עפולה נמצאת בסוג של שיא של העונה שלה, ועם סיכוי להיכנס לבית העליון, ספגה הקבוצה שני הפסדים - הראשון בליגה בבית למכבי רמת גן, והשני בשמינית גמר הגביע לנס ציונה. כעת נראה שכדי להגיע לפלייאוף, הישג יפה לכל הדעות מבחינתה, היא תצטרך לעשות את זה בדרך הארוכה מהבית התחתון. בקבוצה יודעים שהם נחשבים לאנדרדוג במשחק בירושלים, אבל מקווים שאם יחזרו ליכולת שהובילה אותם עד כה לעונה המוצלחת שלהם, הם יוכלו לרשום משחק טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully