וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות שלשה כואבת: מכבי תל אביב הפסידה 92:89 לברצלונה ותסיים שביעית

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 23:47

הצהובים הובילו כבר 80:85 בברצלונה, אבל ריצת 0:9 מקומית ושלשת קלאץ' של לפרוביטולה סידרו לקטלאנים ניצחון דרמטי וקבעו שהקבוצה של קטש לא תוכל לסיים שישית. בולדווין הצטיין שוב עם 22

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 4.4/ספורט1

מכבי תל אביב התארחה הערב (חמישי) אצל ברצלונה אחרי רצף שיא של 17 ניצחונות. אלא שלמרות משחק מצוין נוסף, הצהובים נכנעו בצורה דרמטית ואכזרו לקטלאנים, שניצחו 89:92 במשחק הפכפך במיוחד. שלשה של בלאט העניקה לצהובים יתרון של 80:85 והיה נראה שמכבי בדרך לניצחון. אלא שבארסה הגיבה עם ריצת 0:9. בולדווין החזיר את מכבי לשוויון 89, אבל המילה האחרונה היתה של ניקו לפרוביטולה, שצלף שלשת ניצחון וקבע: מכבי תל אביב תסיים את העונה הסדירה במקום השביעי ותיאלץ לשחק בפלייאין כדי להיכנס לפלייאוף.

אפשר לומר שהמשחק הזה היה המשיך ישיר ליכולת של מכבי מהתקופה האחרונה. הקבוצה של קטש הציגה שוב משחק התקפי שובה עין וחוץ מיכולת נהדרת ורגילה של בולדווין, שהוביל אותה עם 22 נקודות, כשהיא נתקעה היא קיבלה שלשות גדולות ומתמיר בלאט וג'ון דיברתולומאו, שסיים את המשחק הזה עם 4 מ-5 מחוץ לקשת. אלא שמכבי הפסידה בסופו של דבר לקבוצה שמבחינתה נאבקת עם שלוש קבוצות על המקום השני והמשחק הזה היה חשוב מאוד גם לה. אגב, ניקו לפרוביטולה היה זה שניצח את מכבי גם בסיבוב הקודם וסידר לקטלאנים 90:92 דחוק בבלגרד. האם מכבי תוכל לסגור איתו חשבון בפלייאוף?

קלעו לברצלונה: אלכס אברינס 17 (5 מ-7 מחוץ לקשת), יאן וסלי 17, ניקו לפרוביטולה 15, ג'בארי פארקר 14, אוסקר דה סילבה 10, ווילי הרננגומס 9, ריקי רוביו וניקולה קאליניץ' 4, תומאס סאטורנסקי 2 ו-11 ריבאונדים.

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 22, ג'וש ניבו 14, ג'ון דיברתולומאו 12, תמיר בלאט 9 ו-9 אסיסטים, חסיאל ריברו 8, בונזי קולסון ואנטוניוס קליבלנד 7, לורנזו בראון 6 ו-6 אסיסטים, ג'יימס ווב 5

שחקן ברצלונה ניקו לפרוביטולה מול ווייד בולדווין שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
שלשה שלו קברה את סיכויי מכבי תל אביב לסיים שישית. לפרוביטולה במאבק עם בולדווין/GettyImages

מהלך המשחק

ברצלונה פתחה את המשחק הזה מעט טוב יותר עם שלשה של לפרוביטולה וההתקפה השוטפת של מכבי תל אביב התקשתה מול ההגנה של המארחים. קאליניץ' העלה את ברצלונה ל-6:9. ברצלונה עשתה את כל הסלים בצבע, אבל בולדווין וריברו שמרו את מכבי בתמונה וצימקו ל-15:10. בולדווין המשיך לקזז את הפער ושלשה גדולה של בלאט קבעה 17:16 בלבד. ברצלונה המשיכה ללכת פנימה, אבל שלשה שנייה של דיברתולומאו קבעה שוויון 19 בסיום הרבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן ברצלונה ריקי רוביו מול ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
שלשה מאוחרת שלו כפתה שוויון בסוף הרבע הראשון. דיברתולומאו במאבק עם ריקי רוביו/GettyImages

המומנטום הצהוב נמשך בפתיחת הרבע השני. ריברו חדר, ג'יימס ווב חגג עם סל ואז שלשה שקבעה 23:28 לצהובים. וסלי החטיא בצד השני וסל נוסף של ריברו קבע יתרון שיא צהוב: 23:30. אבל ברצלונה כמובן לא ויתרה על המשחק הזה וחזרה לתמונה עם סל של דה סילבה ושלשה של אברינס שצימקה את היתרון הצהוב ל-39:41. הריצה המקומית נמשכה עם שלשה נוספת של אברינס, שהשלים ריצת 0:8 והעלה את המקומיים ליתרון 41:44. ג'וש ניבו קלע מהקו וקבע: 43:44 קטן לברצלונה בהפסקה.

תומאש סטורנסקי שחקן ברצלונה מול לורנזו בראון שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
סטורנסקי במאבק עם בראון/GettyImages

פתיחת הרבע השלישי הייתה שייכת לברצלונה, או יותר נכון לג'בארי פארקר שתפר שלוש שלשות רצופות אחרי שהיו לו 0 נקודות במחצית הראשונה והעלה את המארחים ליתרון 52:60. מכבי הצליחה לעצור את השטף של ברצלונה והלכה פנימה לבראון שסחט עבירה וקלע מהקו וניבו שצימק ל-56:60. אלא שהשלשות המשיכו לצלול לברצלונה, שקיבלה עוד אחת מלפרוביטולה שהריץ את ברצלונה ליתרון 59:69 כשאנחנו ממש לקראת סיום הרבע. סורקין דרך על הקו, רוביו הוביל התקפה אחרונה אבל ברצלונה איבדה וסל על הבאזר של בולדווין קבע 63:70 לברצלונה בסוף הרבע.

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
שוב כיכב. בולדווין/GettyImages

פתיחת הרבע המכריע הייתה שייכת למי אם לא ווייד בולדווין. שחקן החודש ביורוליג קלע סל קשה בפתיחה ואז מהלך של סל ועבירה שלו קיזז את הפיגור של הצהובים ל-72:20 בלבד. אברינס הרגיע את הקהל המקומי עם שלשה, אבל ג'ון דיברתולומאו ענה עם שתי שלשות רצופות שהחזירו את היתרון לצהובים, 75:76. הנדנדה נמשכה. בולדווין העלה את מאזנו ל-18 נקודות וקבע יתרון 3, אבל וסלי והרננגומס קלעו מהקו וכפו שוויון 78. אלא שבולדווין הנפלא שוב קלע ושלשה ענקית של בלאט קבעה יתרון קריטי של 80:85 כשאנחנו 4:28 דקות בלבד לסיום המשחק. מכבי בדרך לניצחון? ברצלונה חשבה אחרת. וסלי ופארקר קלעו, ניבו איבד ושלשה של אברינס השלימה ריצת בזק של 0:7 והחזירה את היתרון לברצלונה. קולסון לקח שלשה קשה והחטיא. בראון לקח ריבאונד התקפה אבל בולדווין שוב החטיא וקולסון שלח לקו את וסלי ששמר על קור רוחב והאריך את הריצה המקומית ל-0:9. לורנזו בראון קטע את הריצה המקומית עם חדירה שצימקה ל-89:87. סאטורנסקי איבד ומכבי קיבלה הזדמנות להשוות או לעלות ליתרון. בולדווין, מי אם לא הוא, קיבל את האחריות וג'אמפ שלו מהצד קבע שוויון 89. ברצלונה לקחה פסק זמן וחזרה ממנו עם עם שלשה ענקית של ניקו לפרוביטולה שקבע 89:92 כשנותרו חמש שניות בלבד לסיום. קטש לקח פסק זמן ומכבי הלכה על בולדווין, שהחטיא שלשה קשה ובסיום: 89:92 לברצלונה, שעוצרת לצהובים רצף של 17 ניצחונות רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully