וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "בן שמעון חכם ומתוחכם. זו בחירה נכונה"

6.4.2024 / 7:41

כוכב העבר תומך במינויו הצפוי של המאמן הבא של הנבחרת: "הוא מכיר את רגשות השחקנים. רק שידבר פשוט, כי לאוהדים נמאס מגניבת דעת". גורם בהתאחדות: "רצינו את בכר, אבל זו בחירה פנטסטית, ואולי תתברר כיותר מוצלחת"

שון גולדברג מדבר לאחר נחיתת נבחרת ישראל/צילום: אבי רוקח עורך וידאו: שירן גולן

תמיכה גדולה בקרב אנשי הכדורגל בארץ במינויו של רן בן שמעון למאמן נבחרת ישראל. בן שמעון קיבל את הבשורה בשיחת טלפון משולשת אתמול (שישי) עם יושב ראש ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ וסגנו עורך הדין מורן מאירי, שטילפנו אל המאמן שנמצא בקפריסין והודיעו לו כי החליטו שהוא יהיה המאמן הלאומי הבא של ישראל.

מי שתמך מאוד במינוי של בן שמעון והביע זאת בשבוע האחרון לא אחת, הוא איל ברקוביץ'. בשיחה אמש עם וואלה! ספורט אמר כוכב העבר: "רן הוא בן אדם טוב וערכי. מאמן מצוין, אבל לפני הכל בן אדם חכם, מאוד מתוחכם והכי חשוב - מכיר את רגשות השחקנים. אין לי ספק שזו בחירה נכונה. מגיע לו להיות מאמן נבחרת ישראל ואני משוכנע שהוא יביא איתו את מה שצבר כמאמן נבחרת קפריסין". ברקוביץ' הוסיף: "רק חשוב שידבר פשוט ולא יתחכם כי לאוהדים נמאס כאן מגניבת דעת".

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
קונצנזוס? בן שמעון/ברני ארדוב

בן שמעון הצליח עד כה דווקא בקבוצות שמעטים ציפו מהן להצליח. הוא לקח אליפות בקרית שמונה והביא את מ.ס. אשדוד למקום שלישי ולאירופה. "מי שזכה באליפות עם קרית שמונה וסיים עם כרטיס לאירופה דרך המקום השלישי עם מ.ס. אשדוד, יותר מראוי לאמון ולבחירה להיות מאמן נבחרת ישראל", אמר אמש גורם בהתאחדות לכדורגל. "בסופו של דבר הכל לטובה. רצינו את ברק, אבל הבחירה ברן היא פנטסטית ואולי עוד תתברר כיותר מוצלחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully