וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפגוש בפלייאין את המנצחת בין בולוניה לבאסקוניה

הבאסקים הדהימו את ריאל מדריד בחוץ ובשישי הבא יתארחו באיטליה במחזור סיום העונה הסדירה לקרב ישיר על המקום השמיני. מי תפגוש את הצהובים ב-16.4?

מחוץ לקווים, 4.4/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב תסיים את העונה הסדירה ביורוליג במקום השביעי ותיאלץ להמשיך להיאבק על מקומה בפלייאוף דרך הפלייאין, אבל מי תהיה היריבה הראשונה שלה ב-16 באפריל היא עדיין לא יודעת. ביום חמישי "תארח" מכבי תל אביב בסרביה את מילאנו, שהערב (שישי) דרסה את וירטוס בולוניה ועל כן זהות היריבה הראשונה של קטש ושחקניו בפלייאין תיקבע רק בשבוע הבא, במחזור סיום העונה הסדירה.

אם בולוניה הייתה מנצחת במילאנו, היא הייתה מבטיחה את המקום השמיני והייתה הופכת ליריבתה של מכבי תל אביב בעוד פחות משבועיים. כידוע, תחילה תשחק מכבי תל אביב נגד המדורגת שמינית ואם היא תנצח, תעלה ישר לפלייאוף. אם תפסיד, תפגוש את הקבוצה שתנצח במפגש המקביל בפלייאין בין המדורגות 9 ו-10, כשהמנצחת במשחק זה תסיים במקום השמיני ותפגוש את ריאל מדריד בפלייאוף.

רומן סורקין, ווייד בולדווין ושחקני מכבי תל אביב. FC Barcelona, אתר רשמי
מכבי תל אביב תחכה שבוע נוסף כדי לגלות את זהות היריבה/אתר רשמי, FC Barcelona

בעקבות תוצאות הערב במחזור ה-33, בעיקר בשל הניצחון הגדול של באסקוניה על ריאל מדריד שכבר הבטיחה את המקום הראשון, המשמעות היא שבמקום השמיני תסיים מי שתנצח במפגש ביניהן ביום שישי הבא, אז וירטוס בולוניה תארח את באסקוניה. בולוניה תגיע למפגש אחרי שישה הפסדים רצופים ביורוליג, הבאסקים לעומת זאת עצרו עם הניצחון הגדול בבירת ספרד רצף של שלושה הפסדי יורוליג.

אנאדולו כבר לא תוכל לסיים במקום השמיני מכיוון שהיא עם 16 ניצחונות במאזנה, אבל אחת מבין וירטוס או באסקוניה תגיע בשבוע הבא ל-18 ניצחונות ותסיים שמינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully