וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנאתינייקוס חזרה למקום השני, ניצחון ענק לאנאדולו על פנרבחצ'ה

עודכן לאחרונה: 5.4.2024 / 23:59

נאן קלע 17 נקודות והיוונים השיגו 75:82 במינכן, באיסטנבול קלייברן ולארקין הכריעו את הדרבי מול החבורה של שאראס שכבר הבטיחה מקום בפלייאוף, ים מדר לא שותף. 91:95 לבאסקוניה במדריד

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - מנרסה 83:72/ספורט1

המחזור ה-33 ביורוליג נמשך הערב (שישי) ובמשחק המוקדם של הערב נרשמה דרמה גדולה, בסיומה אנאדולו גברה 80:82 על פנרבחצ'ה. לאחר מכן ניצחה פנאתינייקוס במינכן ושבה למקום השני, באסקוניה ניצחה את ריאל מדריד בחוץ ובשבוע הבא תתארח אצל וירטוס בולוניה לקרב ישיר על המקום השמיני, אחרי שהאיטלקים הובסו במילאנו הערב.

פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 82:80

אחרי שהפסידה לאנאדולו בליגה בדצמבר, פנרבחצ'ה פיטרה את דימיטריס איטודיס ומינתה את שרונאס יאסיקביצ'יוס. מאז הצהובים-כחולים בעיקר ניצחו בכל המסגרות והתברגו בצמרת היורוליג, כולל שני ניצחונות על אנאדולו במפעל הזה ובגמר הגביע הטורקי, בזמן שאלופת אירופה ב-2021 ו-2022 הסתבכה בחלק התחתון ופיטרה בעצמה את ארדם ג'אן. למרות זאת, הערב אנאדולו הייתה צריכה לנצח כדי לשמור על סיכוי לסיים בפלייאין, ובתום דרמת ענק השיגה את מבוקשה. פנרבחצ'ה הבטיחה את מקומה בפלייאוף כבר אתמול בעקבות ההפסד של מכבי תל אביב, אבל עשתה ככל שביכולה כדי לעצור את אנאדולו. מי שעשה את ההבדל היה דן אוטורו עם שתי חסימות ענקיות כשנותרו שתי דקות לסיום, וכן רודריג בובואה עם שלשת קלאץ' ושיין לארקין עם חדירה גדולה. מרקו גודוריץ' חזר לסגל וקלע שלשה חשובה, לאחר מכן גם טאריק ביברוביץ' צלף ממרחק, אבל לפנר נגמר הזמן. ים מדר כלל לא שותף ואת קלעי פנר הובילו ווילבקין (17 נק') וגודוריץ' עם 15, נייג'ל הייז-דייויס שקלע 50 בשבוע שעבר ושבר שיא יורוליג, נעצר על 10. וויל קלייברן הצטיין באנאדולו עם 21 נקודות ולארקין תרם 15.

שיין לארקין, אנאדולו אפס. ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP, GettyImages
אנאדולו שמרה על חלום הפלייאין בחיים. לארקין/GettyImages, ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP

באיירן מינכן - פנאתינייקוס 82:75

הבווארים קיוו להפתיע את פנאתינייקוס ואולי להשתחל לפלייאין, אבל הסיכוי שלהם אבד בעקבות הניצחון של אנאדולו על פנרבחצ'ה. זה קרה במהלך המשחק שלהם, ואולי מסביר את הנפילה בדקות הסיום שבהן היוונים בהובלת קוסטאס סלוקאס וחואנצ'ו הרננגומס ברחו לניצחון וחזרו למקום השני. דווין בוקר שוב נעדר וסרג' איבקה קלע 14, בפאו סיים קנדריק נאן כקלע המוביל עם 17 נקודות, הרננגומס קלע 14 ולסור 13.

אולימפיה מילאנו - וירטוס בולוניה 75:90

וירטוס בולוניה סופרת כבר שישה הפסדי יורוליג רצופים. אם היא הייתה מנצחת הערב במילאנו היא הייתה מבטיחה את המקום השמיני ופוגשת את מכבי תל אביב בפלייאין, אבל כעת היא תצטרך לנצח בשבוע הבא, במחזור סיום העונה הסדירה, במשחק בית את באסקוניה כדי לסיים שמינית - אחרת הבאסקים יעקפו אותם. טוקו שנגליה עם 21 נקודות ומרקו בלינלי עם 13 היו היחידים שקלעו בספרות כפולות אצל בולוניה, שלא הצליחה להישאר קרובה למילאנו שנהנתה מ-18 נקודות של ניקולה מירוטיץ', 15 של סטפנו טונוט ו-13 של ניקולו מלי שיצא בחמש עבירות בתחילת הרבע הרביעי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
טוקו שנגליה, שחקן וירטוס בולוניה. Roberto Finizio, GettyImages
משחק מכריע בשבוע הבא. טוקו שנגליה/GettyImages, Roberto Finizio

ריאל מדריד - באסקוניה 95:91

אלופת היבשת כבר הבטיחה את המקום הראשון בתום העונה הסדירה וכנראה שזו הסיבה לכך שברבע הרביעי היא נעלמה מהמשחק, אפשרה לאורחת להשלים מהפך ובסופו של דבר גם לנצח אותה ובכך להישאר בתמונת המקום השמיני - ואולי לפגוש את מכבי תל אביב בעוד פחות משבועיים בפלייאין. ברבע הרביעי והמכריע קלעה באסקוניה 30 נקודות, מרקוס הווארד עם 35 ומ'תיו קוסטלו עם 19 היו אדריכלי המהפך והניצחון, בעוד ריאל נהנתה מ-18 נקודות של מריו הזוניה שהיה בספק למשחק, אך סיים כקלע המוביל שלה, כולל שלשה חשובה בדקה האחרונה, אבל זה היה מאוחר מדי עבורה והיא נכנעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully