וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאסי יחזור לשער של הפועל ב"ש, באריירו שב מהרחקה ממושכת

עודכן לאחרונה: 6.4.2024 / 20:59

ברדה יקווה להתגבר על בני ריינה להלחיץ את מכבי חיפה בקרב על המקום השני. גם ספר ופוקו עשויים לחזור ל-11, ויטור וסטויאנוב ייעדרו. גאנם חוזר מנגד (א', 20:15, ספורט3)

מחזור 28הסתיים07/04/2024
מכבי בני ריינה
  • גאנם (1)
0
    הפועל באר שבע
    תקציר: הפועל באר שבע - בני ריינה 2:4/ספורט1

    בני ריינה

    הקבוצה שהדהימה במחזור שעבר את מכבי חיפה תנסה להמשיך במומנטום החיובי. המאמן שרון מימר יחסר את החלוץ מארק קוסטה שמושעה עקב צבירת כרטיסים צהובים, אך לעומתו צפוי קייס גאנם לשוב לסגל, אחרי שהתאושש מפציעה בקרסולו.

    "יוצאים לעוד משחק בפלייאוף מול עוד קבוצה חזקה, אמר מימר לקראת המשחק. "רוצים להמשיך להנות, להיות מחוייבים ולהמשיך להציג יכולת טובה, להשיג את שתי המטרות שלנו, שהן לשמור על המקום החמישי ולהציג את היכולת שלנו. אני מקווה שיבוא כמה שיותר קהל, שיהנה ויחזק אותנו ויתמוך בנו ואני מאמין שנחזיר לו על המגרש".

    החלוץ שלומי אזולאי הוסיף: "צפוי לנו משחק לא קל, מול קבוצה טובה וחזקה. באים אחרי נצחון מאוד מרשים ואנחנו מאוד מקווים לשמח את הקהל ולהראות שזה לא היה חד פעמי. נבוא וניתן הכל, כדי לתת נחת גם למועדון וגם לקהל שלנו".

    קייס גאנם שחקן מכבי בני ריינה בחימום. מאור אלקסלסי
    קייס גאנם חוזר לסגל בני ריינה/מאור אלקסלסי

    הפועל באר שבע

    משמעות גדולה תהיה למקום השלישי בסיום העונה לאור ההדחות של מכבי תל אביב ומכבי חיפה מגביע המדינה ולכן הפועל באר שבע, שיכולה כמובן לזכות בגביע המדינה בעצמה, תשאף לסיים לפחות במקום השלישי אפילו שמאמנה אליניב ברדה כבר החל לסמן בגלוי את המקום השני כמטרה לאור צמצום הפער ממכבי חיפה. לאור זאת מקבל משחקה של הפועל באר שבע מחר (ראשון, 20:15, ספורט3) בחוץ מול מכבי בני ריינה, חשיבות רבה יותר ובטח כשמדובר ביריבה מצויינת שרק באחרונה ניצחה פעמיים את מכבי חיפה.

    ברדה יערוך מחר מספר שינויים בהרכב ביחס לזה שפתח מול הפועל פתח תקוה בגביע המדינה באמצע השבוע. מיגל ויטור מוצהב ולא יוכל לשחק וגם יוני סטויאנוב שעלה מהספסל בגביע, ייעדר בגלל צהובים. ניב אליאסי שפינה בגביע את מקומו לטובת אופיר מרציאנו, שעשה עבודה טובה, ישוב אל בין הקורות. מריאנו באריירו שנעדר משלושה משחקים בגלל כרטיס אדום שלישי העונה יחזור לסגל ואמור לפתוח במרכז ההגנה במקום ויטור. גם אנטוניו ספר שהורחק ונעדר מהמשחק האחרון, יחזור לסגל וברדה יחליט אם לפתוח איתו. אנדרה פוקו, שחזר לשחק מהספסל במשחק האחרון אחרי פציעה ארוכה, עשוי לפתוח כמגן ימני או שברדה ימשיך להעניק אשראי למקסימו לוי.

    הצעה שאסור לפספס

    מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

    לכתבה המלאה
    שחקן הפועל באר שבע מריאנו באריירו. אריאל שלום
    ישוב למרכז ההגנה? באריירו/אריאל שלום

    טריוויה

    * המאזן עד כה בארבעה מפגשים בין הקבוצות: שלושה ניצחונות של הפועל באר שבע ותיקו בודד - 1:1 בגרין בסיבוב הראשון העונה.

    * שרון מימר אימן מול הפועל באר שבע כבר 18 פעמים בליגה ועדיין לא ניצח. יש לו 13 הפסדים לצד חמש תוצאות תיקו.

    * בני ריינה סופרת חמישה משחקים בית ללא הפסד - הרצף הכי טוב שלה בשתי העונות בליגת העל.

    * הפועל באר שבע הפסידה 1:0 בשני משחקי החוץ האחרונים שלה בליגה (למכבי תל אביב והפועל חיפה). בסיבוב הראשון כבר היה לה רצף של שלושה הפסדי חוץ על האפס.

    * בני ריינה נותרה הקבוצה היחידה שלא נשרק לזכותה פנדל העונה. הפנדל האחרון היה של מארק קוסטה, שקבע 0:1 בפתח תקוה מול בית"ר ירושלים בפלייאוף התחתון לפני כ-11 חודשים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יואב מזרחי
    אצטדיון: גרין
    קהל: 1577

    משחקי המחזור ה-28 בפלייאוף העליון:

    שבת, 20:00: בני סכנין - הפועל חיפה (ספורט2)

    ראשון, 20:15: מכבי בני ריינה - הפועל באר שבע (ספורט3)

    שני, 20:30: מכבי תל אביב - מכבי חיפה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully