וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: צ'לסי פיגרה 3:2 בדקה ה-99 וניצחה 3:4 את מנ' יונייטד

שתי המאכזבות של העונה סיפקו את משחק השנה: גרנאצ'ו ופרננדש חילצו את השדים האדומים מפיגור כפול אחרי 19 דקות והפכו ל-2:3, פאלמר השלים שלושער בדקות 100 ו-101

תקציר ה-3:4 הדרמטי של צ'לסי על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

המחזור ה-31 בפרמיירליג הסתיים הערב (חמישי) עם משחק מופרע לחלוטין בסטמפורד ברידג'. צ'לסי הוליכה בביתה 0:2 אחרי 19 דקות, מנצ'סטר יונייטד הפכה ל-2:3 יוצא דופן ועמוק-עמוק בתוספת הזמן שאמורה הייתה להימשך שמונה דקות, קול פאלמר - מי אם לא הוא - כבש פעמיים וקבע 3:4 לצ'לסי. לרגעים יונייטד כבר פינטזה על החזרה למאבק על הטופ-4, אבל כעת, כמו צ'לסי, נראה ששתיהן יתמקדו בעיקר במשחקי חצי גמר הגביע האנגלי שמצפים להן.

למנצ'סטר יונייטד, שהשוותה עד המחצית, הפכה בחצי השני כשאלחנדרו גרנאצ'ו השלים צמד ובזכות החזרה למסלול הניצחונות ריסקה את חלומותיה של צ'לסי בכל הקשור לליגה ומבחינתה שמרה על סיכוי סביר להתגנב למרות הכל לטופ 4.

קול פאלמר, קשר צ'לסי. רויטרס
ילד פלא. קול פאלמר/רויטרס

בשבת צ'לסי אירחה את ברנלי החלשה וספגה שוויון דרמטי מ-10 שחקנים של האורחת, אבל היום חזרה מהקבר וגם זה בלשון המעטה. שחקניו של מאוריסיו פוצ'טינו דווקא החלו את המשחק בסערה, כשבדקה הרביעית קונור גלאגר כבש ראשון ובדקה ה-19 אנטוני שפתח במפתיע במקום מרכוס רשפורד הכשיל את מארק קוקורייה, ופאלמר מ-11 מטר קבע 0:2. דווקא אז, כשהיא נראית בשפל, תעוררה החבורה של אריק טן האח ועד ההפסקה חזרה ל-2:2, בזכות גרנאצ'ו שבדקה ה-34 צימק וברונו פרננדש שבחלוף חמש דקות איזן ל-2:2.

המהפך הושלם במחצית השנייה, כשבדקה ה-67 שוב היה זה אנטוני שהיה מעורב, הפעם לטובה כששם לגרנאצ'ו כדור אדיר על הראש והארגנטיני נגח את ה-2:3. זה כבר נראה היה הסוף ואוהדי יונייטד אפילו הקניטו את פאלמר שלא החזיק מעמד במנצ'סטר סיטי, אבל הקשר הצעיר והמוכשר ענה להם וסיפק את הדרמה של השנה. בדקה ה-100 הוא השווה ל-2:2 מפנדל נוסף, אחרי שמדואקה עבר את דאלוט וסחט פנדל, וכעבור דקה, בדקה ה-101, בעט כדור שפגע במקטומיניי, הכניע את אונאנה וסידר לצ'לסי 3:4 מטורף, ניצחון ראשון של הבלוז על יונייטד מאז יולי 2020 והוא חגג שלושער אדיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
קול פאלמר, קשר צ'לסי. GettyImages
פאלמר והבלוז אחראים לדרמה של השנה, יונייטד שוב נותרה אומללה/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 4: גול! איזו פתיחה של צ'לסי. הבלוז חטפו כדור במרכז המגרש, גוסטו העביר רוחב מימין שווראן הצליח רק להסיט, אבל הכדור נחת אצל גלאגר שבנגיעה הכניע את אונאנה.

דקה 19: גול! השני של צ'לסי. קוקורייה הוכשל ברחבה על ידי אנטוני, פאלמר ניצב מול אונאנה וכבש מ-11 מטר ה-0:2.

דקה 34: גול! גרנאצ'ו מצא את עצמו לבד מול פטרוביץ' והחזיר את יונייטד למשחק. 2:1.

דקה 39: גול! שוויון בזק של השדים האדומים! דריבל נאה של אנטוני ששינה כיוון לגרנאצ'ו, הארגנטינאי הוריד לדאלוט שהרים לרחבה ופרננדש נגח פנימה את ה-2:2.

דקה 67: גול! המהפך של יונייטד הושלם! אנטוני הרים מימין לגרנאצ'ו, שהקדים את גוסטו, דיסאסי ואונאנה ונגח את ה-2:3. איזה משחק!

דקה 100: גול! 3:3! מדואקה עבר את דאלוט והוכשל ברחבה, פאלמר כמובן שוב ניגש לפנדל וכבש.

דקה 101: 3:4 לצ'לסי! לא ייאמן! קרן של צ'לסי הסתיימה בבעיטה חזקה של פאלמר, הכדור פגע במקטומיניי ונעצר רק ברשת!

קול פאלמר, קשר צ'לסי. GettyImages
שלושער מדהים. פאלמר חוגג את ה-3:4/GettyImages

המחזור ה-32 בפרמיירליג ייפתח בשבת, כאמור לעיל ליברפול תתארח אצל מנצ'סטר יונייטד למחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully