וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בחיפה: הדחה מהגביע יכולה להרוס את העונה

3.4.2024 / 15:00

מכבי חיפה תגיע לרבע גמר הגביע מול נתניה בדריכות מיוחדת אחרי ההפסד בליגה, כשהאצטדיון הביתי שוב לא יהיה מלא, בפעם השנייה ברציפות. דגו מתלבט לגבי החלוץ, בקבוצה מחכים לבלבול: "חייבים לנצח, לא משנה מול מי" (20:30)

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 3.4/ספורט1

דריכות גדולה במכבי חיפה לקראת המשחק הערב (רביעי) מול מכבי נתניה ברבע גמר גביע המדינה (20:30). כ-23 אלף כרטיסים נמכרו למשחק, כאשר לראשונה זה זמן רב מאוד האיצטדיון בחיפה לא יהיה מלא עד אפס מקום שני משחקים ברציפות.

בחיפה ישנו לחץ גדול אחרי ההפסד לבני ריינה והפער בפסגה שעלול להוביל לאובדן האליפות, ובקבוצה יודעים שהדחה הערב תוביל למשבר עמוק עוד יותר. "יהיה קשה מאוד הערב אבל אין לנו ברירה אחרת חוץ מניצחון", אמר שחקן בקבוצה, "עשינו באמת עונה טובה, והפסד הערב בשילוב הפער הגדול עוד יהפוך אותה לכזו שתיזכר כעונה לא טובה. אסור לנו לתת שזה יקרה".

קני סייף, פייר קורנו, ליאור רפאלוב שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
היו כל כך הרבה רגעים יפים העונה, חבל להרוס אותה ולהותיר רושם רע. שחקני חיפה/מאור אלקסלסי

עלי מוחמד שסוחב כרטיסים צהובים ייעדר. מי שיחזור לסגל הוא דין דוד אך החלוץ לא יפתח בהרכב. ההתלבטות הגדולה היא בין תומר חמד לסוף פודגראנו בחוד. בהגנה ישנה התלבטות לגבי זהות השחקן שיפתח בעמדת המגן הימני כשמנואל שואו צפוי לחזור להרכב על חשבונו של מוחמד. בנוסף ישנה התלבטות בין מחמוד ג'אבר לגדי קינדה.

עוד בוואלה!

חייב להתיישר: שיחת ההבהרה של מסאי דגו עם כוכב מכבי חיפה

לכתבה המלאה

בחיפה התייחסו גם לחזרה של מרקו בלבול במשחק הבכורה שלו בנתניה היישר לאצטדיון הערוני בחיפה. "ברור שיש אפקט למאמן חדש", אמרו בחיפה, "אבל לא יהיו תירוצים מבחינתנו ואנחנו חייבים לנצח, לא משנה מי עומד מולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully