וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייב להתיישר: שיחת ההבהרה של מסאי דגו עם כוכב מכבי חיפה

2.4.2024 / 15:17

במועדון לא אוהבים את ההתנהלות של עבדולאי סק בתקופה האחרונה. אחרי הריב עם שימיץ' וההתפרצות בתום ההפסד לריינה, המאמן הבהיר לסנגלי שהוא חייב להוריד את מפלס העצבים

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:1/ספורט1

מאמן מכבי חיפה, מסאי דגו, שוחח עם בלמה של הקבוצה עבדולאי סק בצל האירועים המשמעתיים שבהם הסנגלי היה מעורב בזמן האחרון. כזכור, סק היה מעורב בתגרה עם לורנצו שימיץ' אחרי המשחק נגד פיורנטינה ונראה עצבני מאוד במהלך ואחרי ההפסד לבני ריינה בתחילת השבוע. הבלם גם התעמת בסיום המשחק עם אנשי ריינה ורב עם אוהדים אחרי שריקת הסיום.

דגו מעריך מאוד את סק והשניים נחשבים לקרובים, אבל בשיחה הבהיר המאמן לבלם שהוא חייב לחזור לגישה הרגילה שלו ולהוריד את מפלס העצבים. גורמים בחיפה היו עצבניים אפילו יותר על סק, בעיקר לאחר העימות עם שימיץ' שמאוד הרגיז את ראשי המועדון. עוזי מור אף לקח את השניים לשיחה. אחרי האירועים במשחק האחרון לגורמים בכירים במועדון יש תחושה שסק עצבני מדי וחייב "להתיישר".

בלי קשר לסק האווירה בחיפה קשה אחרי ההפסד לריינה והעובדה שסיפור האליפות נראה כמעט גמור. דגו ינסה להרים את שחקניו לקראת המשחק מחר נגד מכבי נתניה ברבע גמר גביע המדינה, שהופך להיות המשחק הכי קריטי של הירוקים בתקופה הזו.

עבדולאי סק שחקן מכבי חיפה מאוכזב. מאור אלקסלסי
עצבני בתקופה האחרונה. סק/מאור אלקסלסי

אחרי משחק הגביע, מכבי חיפה תתארח אצל מכבי תל אביב בליגה (שני, 20:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully