וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו לפני נתניה: "אין תירוצים". בלבול מתכנן מערך על סמך אימון חלקי

מכבי חיפה תנסה להתאושש מהמפלות בליגה ברבע גמר הגביע (רביעי, 20:00), דגו "קורא לכולם להישאר מאוחדים". בלבול יערוך שינויים בהרכב בבכורה בנתניה הלחוצה

תקציר: מכבי חיפה - בני ריינה 2:1/ספורט1

אחרי ההפסד הכואב לבני ריינה, שאולי סתם סופית את הגולל על חלומות האליפות של מכבי חיפה, ינסו מחר (רביעי, 20:00) הירוקים להתאושש כשיארחו את מכבי נתניה ברבע גמר גביע המדינה.

"מחר זה משחק אחר, מפעל אחר", אמר מסאי דגו במסיבת העיתונאים. "אנחנו באים אחרי משחק לא טוב שלנו, אבל אין תירוצים - צריך לעשות הכל כדי להמשיך לשלב הבא. אני סומך ובוטח על השחקנים שלי שיגיעו הכי מוכנים שיש".

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"בטוח שניראה הרבה יותר טוב". דגו/מאור אלקסלסי

מאמן האלופה הוסיף ואמר: "אנחנו יודעים שכולנו - הצוות, השחקנים, כולם - אכזבנו את הקהל שלנו. אנחנו חייבים לעבור שלב וזה יגיע רק בעבודה קשה. אני קורא פה לכולם, דווקא ברגעים פחות טובים - להישאר מאוחדים ומחוברים אחד לשני. אני בטוח שניראה הרבה יותר טוב".

מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה. מכבי נתניה, אתר רשמי
מתחיל דף נקי. בלבול/אתר רשמי, מכבי נתניה

מכבי נתניה תפתח מחר את עידן המאמן החדש מרקו בלבול, כשהיא מגיעה במומנטום שלילי מאוד, אחרי שני הפסדי ליגה רצופים וכמובן אחרי חילופי המאמנים לפני יומיים. אחרי שאתמול ערכה הקבוצה אימון שחרור, קיים היום בלבול אימון נוסף, שגם הוא נערך בעצימות נמוכה כנהוג ביום לפני משחק, כך שהמאמן החדש לא באמת יכול היה לתרגל משהו בהרכב, או לנסות עניינים טקטיים כאלה ואחרים.

בלבול שוחח עם שחקניו והבהיר להם שמבחינתו הוא מתחיל עם דף נקי ומי שיוכיח את עצמו יקבל את חולצת ההרכב. המאמן החדש צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו בתבוסה לבית"ר ירושלים לפני יומיים, אך שום דבר לא תורגל כאמור באימון היום.

כארם ג'אבר חוזר לסגל אחרי שסיים לרצות עונש השעייה והוא צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני, כאשר הבלם איתי בן שבת שנכנס כמחליף מול בית"ר, אמור לפתוח גם הוא במרכז ההגנה. בוריס אנו יפתח בקישור וגם איתן אזולאי שחזר לשחק, נמצא בתמונת ההרכב. לירן רוטמן ובר כהן, שלא שותפו כלל במשחק מול בית"ר, עשויים לקבל מבלבול את חולצת ההרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully