וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו לשיחה: מיקי ברקוביץ' "בדמעות" כשהתבשר על קבלת פרס ישראל

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 15:15

כדורסלן העבר התבשר שהוא חתן פרס ישראל למצטיינים בספורט: "לא ציפיתי בחיים לתודה והוקרה כזאת מנציג של מדינת ישראל". יעל ארד: "הבחירה בברקוביץ' היא אות כבוד לחברה הישראלית"

האיזנו לשיחה בין יואב קיש למיקי ברקוביץ', שהתבשר שיוענק לו פרס ישראל/יחצ

אחרי הפארסה עם פרס ישראל למצטיינים בספורט בשנה שעברה, כשהוועדה פוזרה אחרי שלא הצליחה לבחור מועמד שמוסכם על כולם, היום (רביעי) הגיעה בחירה שהיא ללא ספק קונצנזוס: מיקי ברקוביץ' זכה בפרס ישראל בתחום הספורט, ואין ספק שהוא זוכה ראוי.

שר החינוך יואב קיש בישר כי כוכב העבר, שנחשב לאחד מגדולי ספורטאי ישראל בכל הזמנים, הוא חתן פרס ישראל לשנת תשפ"ד בתחום ספורטאים מצטיינים "בשל הישגיו יוצאי הדופן", וכינה אותו כ"אגדה ודמות מופת".

מיקי ברקוביץ. ראובן קסטרו, מערכת וואלה!
מיקי ברקוביץ/מערכת וואלה!, ראובן קסטרו

ברקוביץ' אמר לוואלה! על הזכייה: "אני בשמיים. זה הפרס הגדול ביותר שקיבלתי בחיי. אני שמח שזוכרים לי את הדברים היפים והטובים. קיש התקשר אליי והרגשתי אושר, כאחד שגדל ונולד בארץ. אין מילים בפי. זה כבוד גדול להימנות עם רשימת המכובדים הזאת. אני שמח שהגעתי לרמה כזאת גבוהה, לא ציפיתי בחיים לתודה כזאת מנציג של מדינת ישראל. זה מאוד מרגש אותי. לפני פחות מחודשיים חגגתי יום הולדת 70, זאת מתנה מכובדת"".

"מיקי ברקוביץ הוא אחד מגדולי הספורטאים של ישראל בכל הדורות והבחירה בו לקבלת פרס ישראל היא אות כבוד לספורט הישראלי ולחברה הישראלית כולה. מיקי מגלם באישיותו את השאיפה למצוינות ולניצחון, והיה שותף בקריירה הספורטיבית שלו לרגעי השיא של הכדורסל הישראלי הן במכבי תל אביב והן במדי נבחרת ישראל. בנימה אישית, מיקי הוא ספורטאי שהיוה עבורי השראה ומודל לחיקוי מאז צעדיי הראשונים בספורט הישראלי."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully