וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "זה מושלם, אי אפשר לבקש יותר. בניתי קבוצה מאפס"

מאמן הפועל נוף הגליל התגאה לאחר העלייה לחצי גמר הגביע: "היסטוריה שנייה שלי במועדון". פרהוד: "אמרתי לשחקנים שהשם שלי חתום על המפעל הזה"

דריבל, 2.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל נוף הגליל עשתה הערב (שלישי) היסטוריה עם העפלה ראשונה בתולדותיה לחצי גמר גביע המדינה. המדורגת חמישית בליגה הלאומית ניצחה 0:2 באצטדיון בנתניה את עירוני קרית שמונה, סגנית מוליכת ליגת המשנה, ושברה את המחסום אחרי שתי הדחות קודמות בשלב רבע הגמר. הקפטן ג'ניה ברקמן דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-31 והמחליף בן מיזן חתם בתוספת הזמן אחרי החמצות רבות של חבריו. כעת תמתין נוף הגליל לראות מי יהיו יתר העולות להגרלת חצי הגמר שתיערך ביום חמישי (14:00, שידור חי בוואלה! ספורט).

המאמן המאושר מוטי איוניר: "זה מושלם, אי אפשר לבקש יותר. המועדון הזה, זו ההיסטוריה השנייה שלי איתו. לפני 20 שנה עלינו פעם ראשונה לליגת העל ועכשיו פעם ראשונה אנחנו בחצי גמר. לא נראה לי שתהיה גם פעם ראשונה של זכייה בגביע, אבל אנחנו מאושרים. מגיע לשחקנים האלה, הם עושים עונה אדירה. פספסנו המון בליגה בגלל חוסר ניסיון וחוסר ריכוז, ואמרתי להם שהיום יש לנו הזדמנות לתקן עבור עצמנו על מה שלא עשינו בליגה. הם עשו את זה".

שחקני הפועל נוף הגליל חוגגים עלייה לחצי גמר הגביע. קובי אליהו
הפנים לשלב הבא. שחקני הפועל נוף הגליל חוגגים בסיום/קובי אליהו

איוניר התייחס גם להחמצות: "יכולנו לעשות 0:2 עוד לפני כן ולהיות יותר רגועים. גם בסוף היו החמצות ממטר, אבל בשורה התחתונה אנחנו מאושרים. השחקנים עבדו מאוד קשה, קרית שמונה היא אחת החזקות בלאומית. הוכחנו שגם אנחנו בין הקבוצות הטובות בליגה".

על ההמשך בגביע: "אני מעריך ששלוש הגדולות יעברו. צריך להיות הגיוני, מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע אלה משוכות גבוהות, אבל היו דברים מעולם".

על העונה המוצלחת גם מבחינה אישית: "כל העונה הזו נותנת לי הרגשה טובה, בניתי פה קבוצה מאפס אחרי שהיא ניצלה מירידה בעונה שעברה. בנינו אותה מחדש יחד עם גיל ברעם ואני נהנה לראות את הצעירים מתקדמים. זה נותן לי סיפוק גדול. אני לא ילד ורוצה עכשיו שיגלו אותי, אבל זה כיף".

עוד בוואלה!

לראשונה בתולדותיה: הפועל נוף הגליל עלתה לחצי גמר הגביע

לכתבה המלאה
מוטי איוניר מאמן הפועל נוף הגליל עם שחקניו בן מיזן, אלחסן קייטה. קובי אליהו
מוטי איוניר עם בן מיזן/קובי אליהו
דולב אזולאי שחקן הפועל נוף הגליל חוגג. קובי אליהו
דולב אזולאי והחברים/קובי אליהו

סמיר פרהוד: "אמרתי לשחקנים שהשם שלי חתום על המפעל הזה, הלוואי שיילך לי ככה בליגה. היה משחק מרגש, אמרתי לאבא שהתאבדתי כדי שנעלה שלב ואני שמח שעזרתי לקבוצה. ג'ניה? זה שער שני השבוע שהוא כובש בזכותי, שיפרגן לי פעם. שייתן לי לבעוט גם פנדל, משהו".

ג'ניה ברקמן: "אני שמח מאוד בשביל המועדון והעיר, זה פעם ראשונה שלנו בחצי הגמר. כשחקן בית השמחה גדולה עוד יותר, הייתי ברבע הגמר לפני יותר מ-10 שנים ועכשיו עשינו את זה. אני שמח שהרווחנו את סמיר מתחילת השנה, הימרנו עליו ואני שמח שהוא נותן את התפוקה. אתם רואים בעצמכם שמשבוע לשבוע הוא הופך משמעותי והשמיים הם הגבול עבורו".

נבו שדו שחקן הפועל נוף הגליל חוגג. קובי אליהו
נבו שדו/קובי אליהו
סלאח חוסיין שחקן הפועל נוף הגליל חוגג. קובי אליהו
סלאח חוסיין/קובי אליהו

בצד השני, כמובן אכזבה גדולה. שי ברדה, מאמן עירוני קרית שמונה, סיכם: "התחלנו את המשחק לא רע עד הגול הראשון, אבל לא היינו יותר מדי מסוכנים. במחצית השנייה כבר היינו גמורים. אנחנו בתקופה פחות טובה, נתרכז בליגה במטרה לעלות. התפקיד שלי הוא להרים את השחקנים, יצאנו כבר מתקופה של הפסדים. היום לא הגיע לנו לנצח, צריך לומר את האמת. בליגה אנחנו במצב טוב, נגיע ליום שני כדי לצאת מזה. יש בקבוצה ארבעה שחקני בית שמשחקים קבוע בהרכב ושחקני הכרעה שכרגע בכושר פחות טוב. ניתן הכול כדי לעלות ליגה, ואני בטוח שגם נעשה את זה".

הקפטן עאיד חבשי: "הפנים אומרות הכול, הפסזד מאכזב. רצינו להגיע לחצי הגמר, אבל לא היה לנו משחק טוב והם ניצחו בצדק. לא הגענו למצבים בכלל והגיע להם לעלות. רצינו כל כך לנצח, התאמנו קשה, אבל אנחנו בתקופה פחות טובה. כבר חודש אנחנו לא טובים. נגמר חלום הגביע ואין לנו זמן לבכות. אני מאמין בסגל הזה, המטרה שלנו לעלות ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully