וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את מאוהבת באנס": ביקורת חריפה על אשתו של דני אלבס

ג'ואנה סאנז פרסמה תמונה שמלמדת על כך שהיא וכוכב העבר המואשם באונס שוב ביחד - חרף הכוונה להתגרש ממנו: "היא תמיד היתה מאוהבת בו, וזה הוכח במשפט"

שחרור דני אלבס מכלא בריאנס 2, ברצלונה/רויטרס

לאחר ששוחרר מהכלא בברצלונה למעצר בית, תועד השבוע לראשונה דני אלבס עם אשתו, הדוגמנית ג'ואנה סאנז. אף שזו דרשה לכאורה להתגרש ממנו עם התפוצצות פרשת האונס, כעת נראה שהשניים שוב ביחד. סאנז פרסמה ברשתות החברתיות תמונה שלה, משלבת ידיים עם ידיו של אלבס, עם מה שנראה כמו קעקועים חדשים של השניים: "1+1=1".

הדוגמנית הוסיפה וכתב: "הלוואי שהחודש הזה יהיה טוב. הלוואי שתהיה חזק יותר ממה שהיית עד היום. אתה צריך להיות אסיר תודה כי למרות הכל, אתה כאן. הלוואי שזה יהיה חודש בו תקבל ותתן אהבה. הלוואי שאפריל יהיה חודש טוב לכולם".

מיותר לציין שהאיחוד הזה לא עבר חלק בגרון של כולם. העיתונאית והמגישה הספרדיה פטרישה פארדו אמרה בתכנית הטלוויזיה שלה: "אני לא רוצה לשפוט את הבחורה הזאת, כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה עם חייו ועם הרגשות שלו, אני חושבת שהיא תמיד היתה מאוהבת בו והיא הוכיחה זאת במהלך המשפט. אבל היא צריכה להבין שהיא מאוהבת באנס".

התמונה של ג'ואנה סאנז עם דני אלבס. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
הקעקוע המשותף החדש/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

בעבר סאנז ספגה ביקורת חריפה ברשתות החברתיות על כך שעמדה לצדו של בעלה במשפט, על אף ההאשמות החריפות נגדו, השקרים שלו והבגידה הפומבית בה. היא אמרה שהיא נפרדת ממנו, אבל בכל זאת התייצבה לצד אמו במשפט, ולמעשה הגנה עליו, כשהיא מביעה בו תמיכה פומבית.

הדוגמנית הודיעה על כוונתה להתגרש מכוכב העבר לאחר התפוצצות הפרשה. בנובמבר שעבר סיפרה על הרגע בו גילתה על הנעשה במועדון הלילה בברצלונה, ואמרה: "נודע לי דרך התקשורת ודרך אנשים שכתבו לי. לקח הרבה זמן עד שדיברנו, זה היה כמו דלי מים קפואים. בפעם הראשונה שהוא התקשר אליי, לא ידעתי במה הוא דובר אמת ובמה הוא משקר. התקשורת ממציאה ומוציאה דברים מהקשר, אז דרשתי לדעת ממנו אם הייתה בגידה. בתקופה כל כך קשה בחיים שלי, הרגשתי שהוא אכזב אותי ועולמי חרב עלי. עד אז, הנישואים שלי היו נפלאים. לא רבנו, לא התווכחנו. אני לא יודעת איפה הייתה הבעיה. הייתי בהלם, איפה טעיתי או מה השתבש? לא האמנתי שהוא הפר את האמון שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully