וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עולמי חרב עליי": כך גילתה אשתו של דני אלבס על הבגידה

ג'ואנה סאנז סיפרה לראשונה על רגעי הפיצוץ של פרשת האונס: "שאלתי אותו והוא שתק, אמרתי 'עד כאן'. לא האמנתי שהוא הפר את האמון שלי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.11/ספורט1

הדוגמנית הספרדייה ג'ואנה סאנז דיברה לראשונה על פרשת האונס בה מעורב מי שעדיין נחשב לבעלה על פי חוק - כדורגלן העבר דני אלבס. אשתו של הברזילאי, שהודיעה לו כי תתגרש ממנו זמן קצר אחרי שאלבס נכלא בעקבות החשד שתקף מינית צעירה במועדון בברצלונה, סיפרה על הימים בהם גילתה שהשחקן בגד בה.

"נודע לי דרך התקשורת ודרך אנשים שכתבו לי. לקח הרבה זמן עד שדיברנו, זה היה כמו דלי מים קפואים, כי האמת שבכלל הייתי עסוקה באמא שלי", שחזרה סאנז, שבדיוק איבדה את אמה באותם ימים. "בפעם הראשונה שהוא התקשר אליי, לא ידעתי במה הוא דובר אמת ובמה הוא משקר. התקשורת ממציאה ומוציאה דברים מהקשר, אז דרשתי לדעת ממנו אם הייתה בגידה. בתקופה כל כך קשה בחיים שלי, הרגשתי שהוא אכזב אותי ועולמי חרב עליי".

הדוגמנית תיארה כיצד הגיב אלבס: "כששאלתי אותו הוא שתק, ואמרתי 'עד כאן'. בהתחלה הוא הכחיש כמה פעמים, שאני מבינה את זה כי אמי מתה הרגע, אבל לפעמים שתיקה שווה יותר מאלף מילים".

סאנז הוסיפה: "עד אז, הנישואים שלי היו נפלאים. לא רבנו, לא התווכחנו. אני לא יודעת איפה הייתה הבעיה. הייתי בהלם, איפה טעיתי או מה השתבש? לא האמנתי שהוא הפר את האמון שלי".

דני אלבס. אינסטגרם, דני אלבס, אתר רשמי
דני אלבס/אתר רשמי, אינסטגרם, דני אלבס

היום פורסם בתקשורת הספרדית כי בית המשפט בברצלונה דחה בשלישית את העתירה של אלבס לשחרור למעצר בית. הברזילאי יישפט בקרוב ולפי הדיווחים עשוי להיות נידון לתשע שנות מאסר.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully