וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממש מעצבן": שחקן מארסיי נשדד במהלך הקלאסיקו מול פריז סן ז'רמן

ג'ונתן קלוס הפצוע נאלץ לעזוב את האצטדיון במחצית, לאחר שביתו נפרץ. בת הזוג כעסה: "זו כבר פעם שנייה בארבעה חודשים"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.4/ספורט1

הצרות ממשיכות לרדוף את ג'ונתן קלוס, מגנה הימני של מארסיי. כמה ימים אחרי שקיבל הזדמנות בהרכב נבחרת צרפת ונפצע בתחילת משחק הידידות מול צ'ילה, השחקן המושבת לחודש הקרוב ישב בראשון בערב ביציע הכבוד בסטאד ולודרום כדי לצפות ב"לה קלאסיק" היוקרתי מול פריז סן ז'רמן (2:0) ונאלץ לעזוב את האצטדיון עוד לפני שהמשחק הגיע לסיומו. מדוע? כי בפעם השנייה תוך ארבעה חודשים, ביתו נפרץ.

בת הזוג פולין כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "היינו חייבים לעזוב בבהילות במחצית. פריצה שנייה תוך ארבעה חודשים. זה ממש מעצבן ומעורר תחושה של חוסר ביטחון".

מדובר בשיטה קבועה מצד הפורצים: הם מנצלים את ההזדמנות בזמן המשחקים שמועדם ידוע לכל, וכך נכנסים לבתי הכדורגלנים כשהם אינם נוכחים. קלוס בן ה-31 הגיע למארסיי מלאנס בקיץ 2022 תמורת 9 מיליון יורו ובחודש דצמבר האחרון סבל משוד ראשון. האירוע הזה פגע בו מוראלית וגרם לדבריו לירידה גם ביכולת על כר הדשא.

ג'ונתן קלוס שחקן מארסיי. Jonathan Moscrop, GettyImages
ג'ונתן קלוס במדי מארסיי/GettyImages, Jonathan Moscrop

מקרה דומה קרה באוקטובר 2021 לקפטן הנוכחי ולנטן רונז'ייה, כאשר ביתו נפרץ בזמן משחק מול פריז סן ז'רמן בוולודרום. גם אצלו זו הייתה פריצה שנייה תוך חודשים בודדים.

בקיץ שעבר נפרץ ביתו של מתאו גנדוזי, שמאז הספיק לעבור ללאציו. זה קרה בזמן משחק ידידות מול באייר לברקוזן וכשאשתו הייתה לבדה בבית. בין השלל שנלקח לאחר הפריצה דרך חלון בחדר השינה, היה גם שעון רולקס בשווי 200 אלף יורו. לפניו זה קרה לסיאד קולאשינץ כאשר רעייתו ובתו היו בבית ונותרו עם טראומה מהאירוע, וגם לברזילאי לואן פרס ולשחקנים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully