וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקבוצה הטובה באירופה"? קטש מתרשם מהרצף ומהלל את כוכביו

מאמן מכבי ת"א שיבח את שחקניו אחרי הניצחון ה-17 ברציפות: "בעולם נורמלי זה מרשים, בסיטואציה שלנו עוד יותר. השחקנים שלנו מעוררי השראה". שמוליק ברנר החמיא

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 1.4/ספורט1

מכבי תל אביב מסרבת לעצור. הקבוצה של עודד קטש רשמה הערב (שני) ניצחון 17 ברציפות בכל המסגרות אחרי שהביסה 72:104 את מכבי רמת גן, ועלתה בקלות לחצי גמר גביע המדינה. מדובר ברצף הטוב ביותר של הצהובים מאז עונת 2013/14, והוא מרשים במיוחד לאור העובדה שחלקו הושג במשחקי "בית" שהועתקו מתל אביב לבלגרד ביורוליג.

גם בעולם נורמלי ונטול מלחמות הרצף הזה יכל להיות מרשים מאוד, בטח בסיטואציה כזאת ונסיבות כאלה", התלהב עודד קטש בסיום. "זה מרשים במיוחד. לא יכולנו לעשות את זה אם לא הייתה לנו המשכיות כזאת. השחקנים אוהבים להיות אחד עם השני, הם חברים טובים. זו הסיבה המרכזית שאנחנו מצליחים לצאת ממשברים וגם ממשבר שהיה לנו הצלחנו לצאת עם הדבר הזה. זה מה שהוביל אותנו בשנתיים האחרונות להצלחות. אנחנו משתדלים לבוא יום יום ולהינות. אני מאמין שצריך את זה כדי להצליח. השנה שום דבר לא היה מתוכנן, אנחנו בעונה מטורפת שאי אפשר לתכנן יומיים שלושה קדימה, הדברים התחברו, הסיבה נעוצה במחויבות של השחקנים, הם מאוד רוצים להצליח".

קטש ניתח את המשחק עצמו ואמר: : "היה משחק טוב, פתחנו טוב הגנתית, ברבע הראשון הכדורים פחות נכנסו לנו אבל לקחנו זריקות טובות וידענו שניכנס לקצב. זה היה מאמץ קבוצתי והרבה שחקנים נכנסו ותרמו. קלענו 44 נקודות בלי שוויד ולורנזו קלעו. במחצית השנייה הם נתנו את מה שהם יודעים לתת. אני שמח, כמו שאמרתי לפני יש נטייה להרגיש שאולי בגלל שאנחנו פייבוריטים במשחקים האלה זה יותר אנחת רווחה מאשר שמחה, אבל זה לא נכון להסתכל על זה ככה. לזכות בגביע זה דבר גדול, אנחנו צריכים לשמוח ולא לחשוב על דברים כמובנים מאליהם. צריכים לעלות לחצי הגמר ולרצות לנצח ולא לפחד להפסיד".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש עם מאמן מכבי רמת גן שמוליק ברנר. דני מרון
"מכבי תל אביב הקבוצה הטובה באירופה לדעתי". שמוליק ברנר עם עודד קטש/דני מרון

קטש הוסיף להחמיא לכוכביו. "לורנזו כמו ווייד, ג'וש ובונזי, אוהב את המשחק. אם הם לא היו אוהבים ככה את המשחק, הם לא היו מגיעים לרמות האלה. זה מעורר השראה וכיף".

לקראת המשחק המאתגר נגד ברצלונה ביום חמישי אמר קטש: "אנחנו מגיעים בכושר טוב, אמרתי לאורך כל התקופה הזאת שניצחנו שיש לנו לאן להשתפר. אנחנו צריכים לעשות את זה אם נרצה לסיים את העונה ולעמוד במטרות שלנו. אנחנו בכושר טוב ובהרגשה טובה ונצטרך לקחת את זה לקראת אחד המשחקים היותר קשים ביורוליג. ברצלונה בתקופה מצוינת, היא משחקת בקצב גבוה ויש לה המון ניסיון, שכל ויכולות. זה אתגר אחר".

בצד השני, מאמן מכבי רמת גן שמוליק ברנר מאוכזב. "אי אפשר לאבד פה 25 כדורים ולצפות להיות במשחק, על אחת כמה וכמה שמכבי ביום קליעה שכזה. אני מסיר את הכובע בפניהם, אבל כדי להתחרות בקבוצות הגודלות צריכים להיות קשוחים יותר. מבחינת המאמץ ההגנתי והריכוז שלנו, זה לא משנה אם אנחנו ברוטציה של שישה שחקנים או עשרה. יש לנו שחקנים שצריכים להוכיח שהם מסוגלים להתמודד בסיטואציה עם לחץ נגד הקבוצה הכי טובה באירופה לדעתי".

איתי מושקוביץ הוסיף: "זאת הייתה תבוסה לא נעימה, אבל נסתכל על זה בתור שיעור לאיך קבוצה צריכה להיראות. זה היה שיעור טוב להמשך, אנחנו מכוונים להתמודד מול קבוצות כאלה ונלמד מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully