וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון 17 רצוף בכל המסגרות: מכבי תל אביב שייטה לחצי גמר הגביע

הצהובים המשיכו בכושרם הנפלא עם ניצחון 72:104 על מכבי רמת גן בהיכל. דיברתולומיאו הביא את המפנה, בולדווין הכריע ברבע הרביעי

מכבי תל אביב ממשיכה בכושר הנפלא שלה. הצהובים רשמו הערב (שני) ניצחון 17 ברציפות בכל המסגרות, כשהביסו 72:102 בהיכל ברבע גמר גביע המדינה. מדובר ברצף הטוב ביותר של הצהובים מאז עונת 2013/14, שהסתיימה כזכור עם זכייה ביורוליג. בזכות הניצחון הושלמה תמונת העולות לחצי הגמר, בו יתמודדו הפועל ירושלים, עירוני קרית אתא, הפועל באר שבע/דימונה ומכבי תל אביב.

הצהובים הציגו משחק מנומנם ומבולבל בחלקים רבים שלו, אבל ידעו לברוח בזמן כשג'ון דיברתולומיאו שוב מספק את הניצוץ מהספסל, ו-ווייד בולדווין מתעורר ומכריע את המשחק ברבע האחרון אחרי הופעת בלהות במשך שלושה רבעים.

בולדווין סיים כקלע הבולט של מכבי תל אביב עם 17 נקודות כולל 5 מ-10 מהשלוש, אחרי שסיים את המחצית הראשונה ללא נקודות והחטיא את עשר הזריקות הראשונות שלו מהשדה. רפי מנקו הוסיף 13 נקודות, לדיברתולומיאו היו 12 וגם תמיר בלאט (11 ו-5 אסיסטים) ולורנזו בראון (10, 6 אסיסטים ו-5 איבודים) הגיעו לדו ספרתי. רמת גן מצידה קיבלה 19 נקודות מאייזאה מיילס, 14 מקנדל מקולום שתרם גם 7 אסיסטים ו-10 מאדם אריאל, אבל התפרקה ברבע האחרון שהסתיים עם בליץ צהוב (14:33 ברבע).

לורנזו בראון, מכבי תל אביב. דני מרון
פתיחה חלשה ומבולבלת, וסיום טוב יותר. לורנזו בראון/דני מרון

מהלך המשחק

שתי הקבוצות החלו את המשחק בצורה מבולבלת עם איבודים והחטאות. אדם אריאל קלע את חמש הנקודות הראשונות של רמת גן, אבל אחרי ארבע דקות התוצאה הייתה 5:5, כשמכבי תל אביב עם 1 מ-10 מהשדה. קומדיית הטעויות בשני צידי המגרש נמשכה, אבל רמת גן נראתה קצת יותר טוב ועלתה ליתרון 9:13. בשלב זה קטש הכניס את המחליפים, שהובילו ריצת 0:10 - אבל שתי שלשות של איתי מושקוביץ קבעו 16:19 למכבי תל אביב בתום הרבע, כשווייד בולדווין ולורנזו בראון מחברים 0 מ-8 מהשדה.

הרכב המחליפים של קטש המשיך לעשות את העבודה גם ברבע השני. ג'ון דיברתולומיאו צלף שתי שלשות רצופות, מנקו הוסף ליי אפ והיתרון גדל ל-18:27 לזכות מכבי תל אביב. היתרון המשיך לצמוח עם שלשות של מנקו וריברו, ועמד על שיאו ב-19 - לאחר שני סלים של בונזי קולסון. בשלב הזה רמת גן החלה להתעורר עם דקות טובות של קנדל מקולום, כששלשה של אייזאה מיילס על הבאזר מקזזת את ההפרש לחד ספרתי - 35:44 למכבי תל אביב עם הירידה להפסקה. בולדווין ובראון, אגב, עדיין היו ללא נקודות, עם 0 מ-11 משותף מהשדה.

שחקני מכבי תל אביב רפי מנקו, תמיר בלאט, ג'ון דיברתולומיאו, רומן סורקין, חסיאל ריברו. דני מרון
חמישיית המחליפים עשתה את ההבדל. מנקו, דיברתולומיאו, בלאט, ריברו וסורקין/דני מרון

לורנזו בראון פתח את המחצית השנייה עם חמש נקודות שהוציאו אותו מהקיפאון, גם ווייד בולדווין עלה סוף סוף ללוח וארבע דקות מפתיחת הרבע השלישי, היתרון של מכבי תל אביב שוב עמד על 15 - 44:59. רמת גן שוב התקרבה עם שלשה של מיילס, אבל דיברתולומיאו קבר שלשה חשובה בצד השני, והיתרון נשאר דו ספרתי. מקולום שוב לקח את המושכות, אבל סל שדה ראשון של בולדווין חתם את הרבע השלישי ביתררון של 58:71 למכבי תל אביב.

בולדווין המשיך מאותו מקום את הרבע הרביעי, והחל לצלוף ללא הכרה מחוץ לקשת. שלוש שלשות רצופות שלו הקפיצו את היתרון ל-19 והכריחו את ברנר לקחת פסק זמן, אבל מכאן המומנטום של המשחק השתנה, והצהובים נראו משוחררים ונינוחים. שלוש דקות לסיום, ביתרון 21, גם עומר מאייר הצעיר נזרק למערכה והספיק לקלוע שתי נקודות. 72:104 למכבי תל אביב בסיום.

ווייד בולדווין, מכבי תל אביב. דני מרון
פתח מבערים ברבע האחרון. בולדווין/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ווייד בולדווין 17 (0 מ-4 לשתיים, 5 מ-10 לשלוש), רפי מנקו 13, ג'ון דיברתולומיאו 12, תמיר בלאט (5 אסיסטים) ובונזי קולסון 11 כל אחד, לורנזו בראון 10 (6 אסיסטים, 5 איבודים), רומן סורקין 9, ג'ייק כהן וחסיאל ריברו 7 כל אחד, ג'וש ניבו 5, עומר מאייר 2.

קלעו למכבי רמת גן: אייזאה ממילס 19 (5 מ-7 לשלוש) קנדל מקולום 14 (7 אסיסטים, 6 איבודים, 4 חטיפות), אדם אריאל 10, ג'ורדן כהן 9, איתי מושקוביץ 8, כרם משעור 6, יהל מלמד, ג'יי פי טוקוטו ובניה סרור 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully