וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זובאס ולאיוס התעמתו. אבוקסיס: "אל ים מסכן, איבד את הביטחון"

השוער ושחקן הכנף התווכחו לאחר ספיגת השער השני בהפסד בטדי, המאמן הסביר את החילוף המוקדם ונשאר אופטימי: "נישאר בליגה"

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:2 על הפועל תל אביב/ספורט1

הפועל תל אביב המשיכה להסתבך בתחתית הערב (שני) עם הפסד 2:0 בטדי להפועל ירושלים בפתיחת הפלייאוף התחתון. טעות של אל ים קנצפולסקי הובילה לשער של אוהד אלמגור בדקה ה-14 והמחליף קווין סוני חתם בדקת הסיום אחרי חוסר הבנה בין אמיליוס זובאס להישאם לאיוס, שהתעמתו לאחר מכן על כר הדשא, לעיני הקהל הזועם. את קנצפולסקי, אגב, הוציא יוסי אבוקסיס בחילוף כפול כבר בדקה ה-30, אבל גם זה לא עזר.

כעת הפועל תל אביב נמצאת רק נקודה מעל הקו האדום אחרי ניצחון בודד ב-16 משחקי הליגה האחרונים, ובמחזור הבא של הפלייאוף התחתון (בעוד שבועיים) היא תארח את נועלת הטבלה הפועל פתח תקוה. היא תנסה לעשות סוף לבצורת של 643 דקות ללא שער, שהן שבעה משחקים וכמעט 11 שעות מאז מינויו של יוסי אבוקסיס, בתקווה להימנע מקביעת שיא מועדון חדש. השיא הנוכחי עומד על 677 דקות בלי שער, מאמצע עונת 2020/21.

אמיליוס זובאס שוער הפועל תל אביב בעימות עם הישאם לאיוס. ברני ארדוב
לא שקט. אמיליוס זובאס עם הישאם לאיוס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס אמר בסיום: "בנינו על אוז'בולט ועל לאיוס שיכבשו. שיחקנו עם ארבעה חלוצים בסוף, ולא כבשנו. יכול להיות שההרכב היה טעות. ספגנו שער מטעות קשה מאוד במרכז המגרש, מאיבוד כדור. ראיתי שאל ים איבד קצת את הביטחון והיה קצת מסכן, אז שינינו. הכדור לא נכנס לנו וזה מאוד קשה, אבל אנחנו נעבור את זה. אנחנו נעשה את זה ונישאר, נכון שזה נראה לא טוב ושמשלמים על כל טעות עם גול, אבל היו לנו כמה מצבים שיכולנו לכבוש מהם. בארבעה משחקים עם המערך הזה העונה לא ספגנו. בכל הרכב אנחנו לא מצליחים לכבוש, משהו קורה לנו בשליש האחרון. עד הגול השני שספגנו, היו לנו דקות טובות. קבלת ההחלטות שלנו לא מספיק טובה בהתקפה. דווקא ברגעים כאלה צריך להרים את עצמנו. אנחנו לא מרימים ידיים. דווקא אהבתי ששחקנים התעצבנו אחד על השני במהלך המשחק, אני מעדיף שחקנים כאלה על פני שחקנים חסרי דאגה".

על ההסתבכות: "המצב מאכזב מאוד, אף אחד לא חשב שנגיע אליו. זה כדור שלג שאנחנו לא מצליחים לעצור. בחלק המשחקים שיחקנו בהרכבים סופר התקפיים וכמעט לא הגענו למצבים, או שהחמצנו. יש פה משהו מעבר למערך או הרכב. אני כבר באמת חושב על הכל, כי יש עניינים שהם כבר מעבר. אנחנו מגיעים למצבים טובים וזה לא נכנס. דווקא בתקופה הכי קשה שיכולה להיות כמאמן, אני חזק ומאמין שהקבוצה הזאת תישאר".

על המשחק נגד הפועל פתח תקוה: "בתחתית כל הקבוצות טובות, אף קבוצה לא מתבטלת. המשחק הזה יהיה ה-משחק של כל העונה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"כדור שלג שאנחנו לא מצליחים לעצור". יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

המגן רז מאיר: "תחושות מאוד קשות. אנחנו ברצף שלא מצליחים לצאת ממנו, לא מצליחים לתת גולים. אנחנו לא מספיק איכותיים ומקבלים גולים בקלות, אין מה להגיד. חסר הגרוש ללירה, אנחנו כן מגיעים למצבים ויוצרים התקפות. חסרה רגל מסיימת, יש תקופות שכלום לא הולך. זה ביטחון, חוסר איכות, אין מה להגיד. זה משחק שהיה חובה מבחינתנו ולא לקחנו אותו. אלה החיים של שחקן כדורגל - פעם אתה למעלה ופעם למטה. נצטרך להראות אופי ולהרים את חדר ההלבשה, אני מאמין שנישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully