וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו פוטר מהפועל תל אביב. גינזבורג וג'אן מועמדים להחליפו

מאמן האדומים סיים את דרכו בעקבות הדחה מהגביע בידי הפועל ירושלים: "תרם רבות לחזרת המועדון לפסגת הכדורסל הישראלי". גם ננאד מרקוביץ' בין המועמדים. פרנקו: "מביט אחורה בהכרת תודה"

תגרה הפועל ירושלים בחדר ההלבשה קאדין קרינגטון/הפועל תל אביב

הנהלת הפועל תל אביב קיימה היום (שני) פגישה עם דני פרנקו ובה נמסרה למאמן הודעת פיטורים. במועדון החליטו לפעול באופן מיידי ולבצע זעזוע, בעקבות ההדחה מגביע המדינה אתמול בידי הפועל ירושלים. ההפסד 84:79 ברבע הגמר היה השני של הפועל תל אביב בשני משחקי נוקאאוט שקיימה העונה, והגיע פחות משלושה שבועות אחרי שהאדומים בעטו בדלי נגד בשיקטאש וסיימו את עונת היורוקאפ בצורה מאכזבת ביותר.

סגנית האלופה בחרה לבצע את השינוי על הקווים בתקווה שהוא יסייע לה בליגה, המפעל היחיד שעליו נשאר לה להתחרות העונה בניסיון לקטוע בצורת של 31 שנים ללא תואר. גורם בהפועל תל אביב הגדיר את התחושה במועדון לגבי פרנקו כ"חוסר אמון שניתן להגיע להצלחה במאני טיים במתכונת הנוכחית".

עוזר המאמן ברק לדרר ידריך את הקבוצה עד להודעה חדשה, כאשר בהפועל תל אביב ינסו בתקופה הקרובה להחתים מאמן לעונה וחצי. בין המועמדים: ננו גינזבורג, ארדם ג'אן וננאד מרקוביץ'. למרות ההתעניינות בדושאן אלימפייביץ', מאמן בשיקטאש שהדיח את האדומים מהיורוקאפ, הסיכוי להגעתו נמוך.

"דני תרם רבות להתפתחות המקצועית של הפועל תל אביב, בפרט בשלוש השנים האחרונות, שהובילה את הפועל בחזרה לפסגת הכדורסל הישראלי ולרגעים בלתי נשכחים בישראל וברחבי אירופה. אנחנו מודים לדני על התקופה הארוכה ונאחל לו הצלחה בהמשך הדרך", נמסר בהודעת המועדון, "אנו עוברים תקופה מאתגרת, אך העונה עדיין לא נגמרה ונעשה כל שינוי שנחשוב לנכון עבור הצלחת הקבוצה והשגת המטרות המקצועיות שנותרו".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
הפועל תל אביב תתחרה על האליפות בלעדיו. דני פרנקו/דני מרון

פרנקו בן ה-50 מסיים בכך קדנציה שנייה בהפועל תל אביב. את קריירת האימון החל כעוזר מאמן של האדומים, וב-2017 מונה למאמן ראשי והוביל את הקבוצה לפיינל פור לראשונה אחרי חזרתה לליגה הבכירה. לאחר שעזב בתום שתי עונות, בפברואר 2021 מונה פעם נוספת למאמן הקבוצה, לפני שנתיים הגיע עמה לגמר גביע המדינה ואשתקד נעצר כאמור בסדרת גמר הפלייאוף נגד מכבי תל אביב.

המאמן הגיב לפיטוריו בהודעה מטעמו: "כשמוניתי לראשונה בשנת 2017 למאמן הפועל תל אביב, מיד הבנתי שהגעתי לבית מיוחד עם צוות ניהולי ומקצועי מהשורה הראשונה, שהפגינו תשוקה ורצון עז להתקדם ולהיות הטובים ביותר. ההישגים שהשגנו יחד לאורך השנים הם פרי מאמץ משותף של השחקנים הישראלים המדהימים שזכיתי לעבור איתם כברת דרך משמעותית, של השחקנים הזרים ושל הצוות כמובן, והם משקפים את המחויבות, העבודה הקשה והתשוקה שכולנו הפגנו במטרה להצטיין ולהביא גאווה לקבוצה. כעת, לאחר החלטת הנהלת הקבוצה באשר לסיום דרכי כמאמן, נותר לי להביט אחורה בהכרת תודה על כל מה שהעניקה לי הפועל תל אביב ובעיקר להודות לאוהדים הנפלאים והמסורים. התמיכה, העידוד והאהבה שהם הפגינו במהלך כל משחק, בין אם בניצחונות ובין אם בהפסדים, היו מקור חוזק והשראה לכל חברי הקבוצה ולי אישית. האוהדים הם הלב הפועם של הקבוצה, וללא ספק הם שותפים לכל הישג והצלחה שהגענו אליה. המחויבות והנאמנות שהם הראו, מהווה מקור גאווה עצומה ומחייבת אותנו לתת את המיטב בכל רגע נתון. אני מאחל לקבוצה ולכל מי שממשיך במסע הזה שנקרא הפועל תל אביב את כל ההצלחה שבעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully