וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טננבאום צפוי לפתוח בהרכב מכבי ת"א. גם קארצב עשוי להיכלל ב-11

קין רוצה להעניק מנוחה לרועי משפתי ברבע הגמר, ואן אובריים עשוי לרדת לספסל. פרץ ורביבו בסכנת צהובים, גולסה ודוידזאדה בכוננות

רבע גמרהסתיים02/04/2024
מכבי פתח תקוה
  • לוי (11, פנדל)
  • קארו (90)
  • יהושע (103)
  • חזן (120)
2:4
  • (20) נחמיאס
  • (90, פנדל) זהבי
מכבי תל אביב
תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:2/ספורט1

מכבי פתח תקוה

מכבי פתח תקוה תנסה לחולל סנסציה ולהעפיל לחצי גמר גביע המדינה, כשתארח את מוליכת הליגה מכבי תל אביב (שלישי, 20:30) שרק לפני חודש פירקה אותה 0:4 במסגרת הליגה. מכבי פתח תקוה החלה בשבת את משחקיה בפלייאוף התחתון עם הפסד ביתי למ.ס.אשדוד וכעת יצטרך רן קוז'וך להרים את שחקניו.

קוז'וך יחזור למערך של חמישה שחקנים בהגנה ובנוסף צפוי לערוך לא מעט שינויים בהרכב בשל העובדה שיש לא מעט שחקנים שאינם כשירים, או כאלה שהמדדים שלהם הראו עומס בתקופה האחרונה. עוביידה חטאב שעוד מתאושש מפציעה בברכו וגם ירדן כהן צפויים לרדת לספסל, כך שמקומם של אנדראס קארו ומואיז אדילהו בהגנה מובטח, כאשר הדר פוקס ומוחמד הינדי מתחרים על עמדת הבלם השלישי. אביב סלם יפתח בעמדת המגן השמאלי ובקישור נראה שלירן חזן יירד לספסל וכן ניב יהושוע שסובל ממתיחה קלה בשריר התאומים לא מתוכנן לפתוח. בחלק הקדמי יעלו מאור לוי ועידן טוקלומטי, כשלצידם נמצאים בתמונת ההרכב יונתן טפר, לוקה שטור ורוי קורין.

מכבי פתח תקוה העבירה כ-6000 כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב, שצפויים למלא את היציע המזרחי וחלקים ביציע המערבי.

עידן טוקלומטי שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
ינסה להפתיע את מכבי תל אביב. טוקלומטי/דני מרון

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תשים מחר (שלישי) בצד את מאבק האליפות ותעלה למשחק מול מכבי פתח תקוה ברבע גמר גביע המדינה, במטרה להשאיר לעצמה סיכוי לסיים את העונה הזו אפילו עם טרבל יוקרתי במיוחד, אחרי שזכתה כבר בגביע הטוטו. לאחר ניצחון הדרמטי שלשום על בני סכנין וההפסד של מכבי חיפה לבני ריינה אמש, מצב הרוח במכבי תל אביב מרומם והמאמן רובי קין שוקל שוב מספר שינויים ב-11 כדי לרענן את השורות.

שני שחקנים יצטרכו להיזהר מחר מכרטיס צהוב, כזה שימנע מהם להשתתף במשחק העונה בשבוע הבא מול מכבי חיפה: לרוי רביבו יש שמונה כרטיסים צהובים ולדור פרץ ארבעה. לא מן הנמנע שקין יעלה עם אופיר דוידזאדה בעמדת המגן השמאלי ועם אייל גולסה בקישור, ויאפשר לרביבו ולפרץ להתחיל על הספסל.

קין שוקל עוד שינויים בהרכב מתוך אמונה ששחקני הסגל שלו נמצאים בתקופה טובה ושהאווירה הכללית בקרית שלום היא כזו שכל מי שישחק מחר יעשה את העבודה. רובי קין רוצה לתת לדניאל טננבאום הזדמנות והוא צפוי להחליף בשער את רועי משפתי שלא אמור להיות בסגל. שינוי נוסף צפוי כשעדן קארצב אמור לפתוח במקום יוריס ואן אובריים. בקבוצה לא מקלים ראש ביריבה על אף הניצחון המוחץ עליה בליגה לא מזמן. גם ההפסד של מכבי פתח תקוה למ.ס. אשדוד בשבת האחרונה לא גורם למישהו במכבי תל אביב לחשוב שרבע הגמר הזה יהיה "טיול בפארק".

"משחק גביע הוא לא כמו משחק ליגה, אי אפשר לתקן", אומרים במכבי תל אביב. "אחרי שניצחנו את סכנין רק משער בדקה ה-89, אף אחד לא יכול לזלזל כאן בשום קבוצה ובשום משחק. יהיה משחק קשה".

עוד בוואלה!

שרן ייני מעוניין להמשיך לעונה נוספת במכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אייל גולסה לפני שחקן הפועל חיפה איתמר נוי. דני מרון
גולסה בתמונת ההרכב של מכבי תל אביב/דני מרון

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 8450

משחקי רבע גמר גביע המדינה

עירוני קרית שמונה - הפועל נוף הגליל (שלישי, 19:30)
מכבי פתח תקוה - מכבי תל אביב (שלישי, 20:30)
הפועל פתח תקוה - הפועל באר שבע (רביעי, 19:30)
מכבי חיפה - מכבי נתניה (רביעי, 20:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully