וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התנהגות שלא נקבל": העונש שהטילה הפועל ירושלים על כוכבה

קאדין קרינגטון, שפרץ לחדר ההלבשה של הפועל ת"א, נקנס ב-10,000 דולר: "הוא התנצל, ההתנהגות לא עולה בקנה אחד עם ערכי המועדון"

תגרה הפועל ירושלים בחדר ההלבשה קאדין קרינגטון/הפועל תל אביב

הפועל ירושלים הודיעה היום (שני) כי שחקנה קאדין קרינגטון עמד לדין משמעתי פנימי, לאחר שפרץ אמש לחדר ההלבשה של הפועל תל אביב לאחר הניצחון ברבע גמר גביע המדינה, מה שהוביל למהומה של ממש בין שחקני שתי הקבוצות. הגארד האמריקאי נקנס ב-10,000 דולר, ובו בזמן ישתתף בפעילות הסברתית של הקבוצה בבתי ספר לטובת חיזוק ערכים ספורטיביים בקרב בני נוער. "הפועל ירושלים מבקשת להתנצל בפני הפועל תל אביב על התקרית, ובטוחה כי מערכת היחסים הטובה בין המועדונים, המבוססת על כבוד הדדי, תישמר", אמרו האדומים.

לטענת ירושלים, "קאדין התנצל על התנהגותו, הבין שבשום מצב שחקן לא יכול להיכנס לחדר ההלבשה של היריבה, והביע צער גם לנוכח העובדה שהיה מדובר בעימות עם בריאן אנגולה, שנחשב לחברו הטוב. הוא הסביר כי הגיע לחדר ההלבשה על מנת לשוחח איתו ולא כדי ליזום עימות פיזי, ועדיין, אין הדבר עולה בקנה אחד עם ערכי המועדון, הדוגלים בין היתר בספורטיביות וכיבוד הקבוצה היריבה בכל מצב".

שחקן הפועל ירושלים קאדין קרינגטון. ברני ארדוב
"הבין שעשה טעות והתנצל עליה". קרינגטון/ברני ארדוב

המנהל המקצועי של האדומים יונתן אלון הוסיף: "קאדין הבין שעשה טעות והתנצל עליה. עם זאת, מדובר בהתנהגות שאנחנו בהפועל ירושלים לא נקבל, ולכן החלטנו על צעד משמעתי הולם שיבטיח שמקרה כזה לא יחזור על עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully