וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבנס להט, קרית אתא לראשונה בתולדותיה בחצי גמר גביע המדינה

הכוכב של אברהמי סיפק דאבל-דאבל מרשים של 33 נקודות ו-10 ריבאונדים וסחף את קבוצתו לשלב ארבע האחרונות עם 80:84 על עירוני נס ציונה

תגרה הפועל ירושלים בחדר ההלבשה קאדין קרינגטון/הפועל תל אביב

לא רק הפועל ירושלים העפילה הערב (ראשון) לחצי גמר גביע המדינה בכדורסל, כי שעה קלה לאחר מכן עשתה זאת גם עירוני קרית אתא שגברה 80:84 על עירוני נס ציונה בתום משחק דרמטי שהוכרע רק בדקות הסיום ובכך הפכה לקבוצה השלישית בין ארבע האחרונות, כי הפועל באר שבע עשתה זאת אמש וכמו קרית אתא גם היא בחצי גמר גביע המדינה לראשונה בתולדותיה.

איתי שגב שנמצא בכושר טוב הגיע לניקוד דו ספרתי עוד במחצית הראשונה בדרך ל-15 נקודות ו-11 ריבאונדים במשחק כולו, למעשה כל ששת קלעי נס ציונה במשחק הגיעו לספרות כפולות, אבל אמין סטיבנס במשחק ענק של 33 נקודות ו-10 כדורים סירב לרדת בפיגור בפיגור ואתא הובילה 39:42 לאחר 20 דקות.

אמין סטיבנס, עירוני קרית אתא. דני מרון
משחק ענק בדרך לחצי גמר היסטורי עבור קרית אתא. סטיבנס/דני מרון

כאמור, סטיבנס להט גם ברבע השלישי וסחף את קרית אתא ליתרון דו ספרתי, שממנו הצליחה נס ציונה לחזור ושלשה של אייזיה ווייטהד שמרה אותה צמודה בתום 30 דקות, כשלוח התוצאות הראה 59:62 למקומיים. ברבע הרביעי סטיבנס לקח את המושכות וביחד עם גיא פלטין (11 נקודות, 7 חטיפות) דאגו לשמור על היתרון המינימלי, שהספיק כדי להבטיח את מקומם בחצי גמר הגביע ולרשום הישג היסטורי עבור המועדון.

סטטיסטיקה

עירוני קריית אתא: סטיבנס 33 (10 ריבאונדים, 4 חטיפות), אדם 14, פרואיט 12, פלטין 11 (7 חטיפות), בייטמון 8 (5 אסיסטים), שרף 4, עמירם 2. כן שותפו: מיוסיוס ופורת.

עירוני נס ציונה: שגב 15 (16 ריבאונדים, 4 חטיפות), ווייטהד (7 אסיסטים, 4 איבודים), בן משה ואולקינס 13 כל אחד, קרביץ 12. כן שותפו: זגראוסקי ולוינסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully