וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אונדב הציל את שטוטגרט בדקה ה-90+8, קלן חילצה נקודה אצל אוגסבורג

החלוץ הגרמני המצוין סידר 3:3 משוגע לשטוטגרט מול הידנהיים, אבל קבוצתו פספסה הזדמנות לסגור את הפער מבאיירן מינכן. הקבוצה שמתחת לקו האדום רשמה תיקו חמישי ברציפות מחוץ לביתה

תקציר: אוגסבורג - קלן 1:1/ספורט1

באייר לברקוזן הצליחה אתמול (שבת) להגדיל את יתרונה בפסגה ל-13 נקודות בדרך לאליפות היסטורית בעקבות ההפסד של באיירן מינכן לבורוסיה דורטמונד. שטוטגרט לא ניצלה את ההזדמנות להיצמד לבאיירן במקום השני כשחילצה 3:3 ביתי מהידנהיים החלשה. בתחתית, פ.צ. קלן אמנם חילצה נקודה יקרה מאוגסבורג שמומנטום נהדר, אבל זו מעידה שמותירה אותה במקום ה-17 שמתחת לקו האדום. במשחק האחרון של המחזור נפרדו בוכום ודרמשטאדט ב-2:2.

דניס אונדב שטוטגרט חוגג. GettyImages
חילץ נקודה לשטוטגרט/GettyImages

שטוטגרט - היידנהיים 3:3

בשמונת המחזורים האחרונים מעדה שטוטגרט רק פעם אחת, בתיקו הביתי מול קלן מהתחתית. אם היא לא תאכזב היום מול קבוצה נוספת מהחלק התחתון, מול הידנהיים שבסיבוב הראשון הפתיעה אותה עם 0:2 ביתי, היא תתקרב לכדי נקודה אחת בלבד מבאיירן מינכן שבמקום השני ותשמור על יתרון שש נקודות מבורוסיה דורטמונד הרביעית. שטוטגרט לא ספגה בשני המחזורים האחרונים ואילו הידנהיים שמרה על רשת נקייה פעם אחת בלבד ב-10 המחזורים האחרונים, כך שסרו גיראסי יקווה להבקיע לפחות את שערו ה-23 העונה בבונדסליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אוגסבורג - פ.צ. קלן 1:1

ארבעה ניצחונות רצופים השיגה אוגסבורג והצליחה לטפס עד למקום השמיני, אבל הריצה וההזדמנות לרשום שיא מועדון חדש נעצרה דווקא במשחק בית מול פ.צ קלן, המדורגת במקום ה-17 ולפני האחרון שלא ניצחה כבר חודשיים בליגה, וגם בחוץ ניצחה רק פעם אחת העונה וזה קרה מול היורדת הדיי בטוחה דרמשטאדט ב-1 בדצמבר. הפתיחה של אוגסבורג הייתה טובה כי רובן ורגאס בישל לארנה מאייר את שער היתרון בחלוף 18 דקות משריקת הפתיחה, אבל כעבור רבע שעה הצליח דייבי זלקה להשוות ל-1:1, תוצאה שמהדקה ה-33 ועד הסיום לא השתנתה. לקלן זהו תיקו חמישי בעשרת המחזורים האחרונים, ובמפתיע תיקו חמישי רצוף במשחקי חוץ.

דייבי זלקה ושחקני קלן. GettyImages
עוד נקודה יקרה לקלן, שנותרה מתחת לקו/GettyImages

במשחק נוסף: בוכום - דרמשטאדט 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully