וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להרחיק את נטע לביא מהליגה": המהלך שהותיר את הקהל היפני בהלם

הפעולה של הקשר הישראלי שהובילה לשער של גמבה אוסקה סחטה מחמאות: "הוא ברמה אחרת". מאמן היריבה הזהיר מפניו מראש

תקציר: חגיגה אנגלית, 30.3/ספורט1

אמנם הכניסה המצוינת שלו מהספסל לא סידרה לגמבה אוסקה ניצחון חוץ, אבל נטע לביא סחט מחמאות ענק על מהלך אישי נפלא שהוביל לשער יתרון אתמול (שבת) מול הירושימה, במשחק שהסתיים ב-1:1. עוד לפני המשחק הזהיר מאמן היריבה מ"האיכות שמציג לביא" מאז הצטרפותו לקבוצה היפנית, ולקשר הישראלי נדרשו 20 דקות בלבד להראות למה.

בדקה ה-76, לביא השתלט על הכדור באזור קצה השליש הראשון של המגרש, התקדם בדריבל, ובזמן שהקיפו אותו שישה שחקנים ושומר נצמד אליו, הוא ביטל אותם בסיבוב על המקום ושחרר מסירה שהובילה לשער. "למרות שחזר עייף מפגרת הנבחרות, לביא עשה את ההבדל במתפרצת שהגיעה אחרי שהוא נאלץ לעשות הגנה למשך דקות ארוכות", נכתב על הקשר ביפן.

מאחר שהליגה המקומית משודרת בפלטפורמה אינטראקטיבית, האוהדים יכולים להגיב למהלך המשחק בזמן אמת, וביפן הדגישו את התגובות הנלהבות למהלך: "לביא ברמה אחרת", "זה מהלך באמת מיוחד. אין היום הרבה שחקנים בליגה היפנית שמוסרים ביעילות ולא מאבדים את הכדור בללות", החמיאו. אחד האוהדים ממש יצא מגדרו: "לביא ברמה שדורשת להרחיק אותו מהליגה".

גמבה אוסקה עדיין ללא הפסד אחרי ארבעה משחקים וממוקמת שישית בטבלה, כשהמרחק שלה מהפסגה עומד על חמש נקודות, אבל ללביא וחבריו יש משחק חסר לעומת יתר קבוצות הצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully