וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידור כהן ובן אז'ובל כבשו בתאילנד, בישול בכורה לגורפינקל בסין

עודכן לאחרונה: 30.3.2024 / 23:37

חלוצי טראט הפכו ל-1:2 מול האקסית פאטום יונייטד, מגן צ'נגדו הכין את ה-0:1 מול נאנטונג. צפו: לביא היה מעורב בשוויון של גמבה אוסקה

מחוץ לקווים, 28.3/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

נטע לביא שותף הבוקר (שבת) כמחליף בגמבה אוסקה ועזר לה לחזור עם נקודה ממשחק החוץ בהירושימה. קשר נבחרת ישראל, שעלה מהספסל בדקה ה-56, היה מעורב בשער היתרון שכבשה קבוצתו 20 דקות אחר כך. לצערו, המארחת השוותה תוך שתי דקות בלבד ורצף שני הניצחונות של גמבה אוסקה נעצר, אם כי היא גם נותרה ללא הפסדים בארבעה מחזורים בליגה היפנית העונה.

לביא החל את המהלך שהסתיים עם כדור ברשת, כשהשתלט על הכדור בסמוך לרחבה שלו, התקדם בכדרור והשתחרר משני שחקנים תוך סיבוב נהדר, לפני שהוציא את איסה סקאמוטו להתקפה ביתרון מספרי. הבעיטה הראשונה נהדפה על ידי השוער, אבל וולטון דחק את הריבאונד פנימה. נאוטו אראי החזיר את הירושימה ל-1:1 בסיום.

* לידור כהן ובן אז'ובל כבשו יחד והובילו את טראט ל-1:2 ביתי על פאטום יונייטד, האקסית של שניהם. כהן השווה בדקה ה-68 ואז'ובל השלים את המהפך אחרי שלוש דקות עם שער כמעט זהה מקרוב אחרי כדור רוחב מצד ימין. הוא הוחלף בדקה ה-86 וגם ראה צהוב לאחר מכן, כשקבוצתם נחלצה מהקו האדום.

* יהב גורפינקל רשם בישול ראשון בליגה הסינית, במשחקו השלישי במדי צ'נגדו רונגצ'נג. המגן הישראלי פתח על קו שמאל (כשמאחוריו שלושה בלמים) בבית מול נאנטונג ובדקה ה-39 השתלט על כדור ארוך, נכנס לרחבה והעביר רוחב לטים צ'ואו שהבקיע מקרוב אחרי שהשוער פספס את הכדור. השער הזה הספיק לניצחון 0:1 וצ'נגדו כעת עם שש נקודות מתשע אפשריות. גורפינקל שוב השלים 90 דקות.

* עומרי גלזר שמר על שער נקי בניצחון החוץ של הכוכב האדום בלגרד 0:3 על יאבור. לאחר מכן ניצחו ביברס נאתכו וחבריו לפרטיזן בלגרד 0:1 את ספרטק סובוטיצה והקטינו בחזרה את הפער לארבע נקודות. קפטן נבחרת ישראל לשעבר פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-59.

* עומר אצילי עלה מספסל אל-עין בדקה ה-87, קבוצתו סיימה ב-1:1 עם אל שארג'ה במסגרת המחזור ה-17 באמירויות, והיא עלולה לאבד את המקום השני לשבאב אל אהלי של מונס דאבור.

* דוד קלטינס שיחק 90 דקות בהפסדה הביתי של סט. ג'ונסטון 2:1 מול דנדי. אדאמה סידיבה השווה במספרת בדקה ה-61, אבל תשע דקות לסיום כבשה האורחת והותירה את סט. ג'ונסטון במקום ה-10 בליגה הסקוטית.

* ניר ברדע פתח בהרכבה של סבאיל ב-1:1 הביתי מול טוראן במחזור ה-28 בליגה האזרית, בעוד ידין לוגסי לא נכלל בסגל. קבוצתם במקום השישי עם 38 נקודות.

* סער פדידה לא שותף בניצחונה של אולימפיה לובליאנה 2:3 על קופר בליגה הסלובנית. קבוצתו במקום השני ומפגרת בתשע נקודות אחרי המוליכה צלייה.

* דן גלזר ישב 90 דקות על ספסל אופי כרתים, שסיימה ב-0:0 עם אטרומיטוס.

* תאי בריבו לא שותף בניצחון פילדלפיה 0:2 על מינסוטה.

* גיא חדידה לא שותף בניצחון 1:5 של זלגרשג על דיושג'ור בליגה ההונגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully