וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד מפשלת: "השחקנים גורמים לפיטורי טן האח"

יונייטד מתרחקת מהטופ-4, המאמן מנסה להתעודד מהתיקו האומלל מול ברנטפורד, הפרשנים טוענים: המצב של רשפורד כבר מעורר רחמים

תקציר: ברנטפורד - מנצ'סטר יונייטד 1:1/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד חזרה אתמול (שבת) מפגרת הנבחרות אחרי הניצחון הכי מתוק שלה העונה, 3:4 על ליברפול בגביע, שאמור היה להוציא אותה לדרך חדשה, עם הרוחות החדשות שמנשבות במועדון מאז שהגיע ג'ים רטקליף - אבל במקום זה יונייטד שוב נראתה עייפה, חסרת חיים, ונכנעה לאנרגיות של ברנטפורד ובמזל ניצלה מהפסד.

הקבוצה של אריק טן האח, שנאבקת על מקום בליגת האלפות לעונה הבאה, עוד הצליחה לגנוב גול בדקה ה-96 ולעלות ליתרון 0:1, אבל ספגה מיד שוויון (98) והסתפקה ב-1:1 אחרי סיומת שהמחישה את העונה האומללה שעוברת עליה. אומנם ייתכן שגם מקום חמישי יספיק לליגת האלופות, אבל אסטון וילה שבמקום הרביעי רחוקה 11 נקודות מיונייטד, וטוטנהאם החמישית 8 נקודות מעל השדים האדומים, וכרגע המטרה נראית רחוקה מאוד.

בלם מנצ'סטר יונייטד הארי מגווייר. Clive Rose, GettyImages
פרצופים מדוכאים. מגווייר/GettyImages, Clive Rose
חלוץ מנצ'סטר יונייטד רסמוס הוילונד. Clive Rose, GettyImages
פוגעים במאמן. שחקני יונייטד/GettyImages, Clive Rose

"נמשיך להיאבק", אמר אריק טן האח על הקרב על המקום הרביעי, "זאת נקודה, שתוכל להיות חשובה עבורנו להמשך. נותרו עוד המון משחקים, אבל כמובן שהנקודות האלה יהיו יקרות". המאמן אף הודה שברנטפורד "הראתה יותר תשוקה ורצון" מהשחקנים שלו.

חלוץ מנצ'סטר יונייטד מרקוס רשפורד. Clive Rose, GettyImages
מעורר רחמים. רשפורד/GettyImages, Clive Rose

הפרשן ג'יימי רדנאפ קטל את יונייטד, וטען שנראה כי השחקנים לא משחקים עבור המאמן ולא אכפת להם שיפוטר. "אני לא יודע מהי שיטת המשחק של מנצ'סטר יונייטד", אמא רדנאפ, "לברנטפורד היו כל כך הרבה הזדמנויות, והם היו יותר טובים מיונייטד בכל חלק של המשחק. ויש הרבה דיבורים על המאמן ביונייטד. האם הוא יישאר לעונה הבאה? אני חושב שהדרך שבה השחקנים משחקים כרגע והיכולת שהם מציגים, הם יהיו אלה שיחליטו - כי ההופעה שלהם היום היא כזאת שתגרום לפיטורי המאמן, עם חוסר המאמץ הזה". עוד טען רדנאפ שזה "שובר את הלב" לראות את מרקוס רשפורד: "יש לו כישרון, פיזיות, שערים - ועכשיו נראה שהוא לא נהנה מכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully