וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו להקלטה: הוועדה המקצועית מצדיקה את פסילת השער של סכנין

31.3.2024 / 13:40

איגוד השופטים פרסם את ניתוח אירוע המחלוקת על רקע הסערה במשחק של מכבי תל אביב מול בני סכנין, לייבוביץ' ושילוח קיבלו גיבוי: "יש בעיטה בקניקובסקי". האזינו לשיחה בין שופטי המסך לאביעד שילוח. נקבעו השיבוצים לרבע גמר הגביע

ההקלטה של השיחה בין שופטי המסך לשופוט אביעד שילוח בפסילת השער של בני סכנין מול מכבי תל אביב/איגוד השופטים

סערת השער שנפסל לבני סכנין אמש (שבת) בהפסד 2:0 למכבי תל אביב עמדה כבר הבוקר לפתחה של הוועדה המקצועית באיגוד השופטים, וזו פסקה: ההחלטה הייתה נכונה.

חברי הוועדה קיבלו הבוקר את כל החומרים המצולמים ואת כל הזוויות ותמכו בהחלטה של שני השופטים: המרכזי אביעד שילוח ושופט המסך גל לייבוביץ', שפסקו כי הייתה עבירה על גבי קניקובסקי ולכן היה מקום להתערב ולפסוק על ביטול השער שכבש זאהי אחמד לבני סכנין. גורם באיגוד השופטים אמר הבוקר: "יש בעיטה בקניקובסקי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
השופט אביעד שילוח במשחק של מכבי תל אביב נגד בני סכנין. אריאל שלום
בסכנין זועמים. שילוח בבלומפילד/אריאל שלום

צפו בתגובות בסיום, ובהסבר של השופט

השופט אביעד שילוח מסביר את ההחלטה השנויה במחלוקת: התגובות בסיום הניצחון של מכבי תל אביב 0:2 על בני סכנין/ספורט1

בהמשך נימקה הוועדה בפרוטרוט: "הטענה כי לא היה מגע בין שחקן בני סכנין מוחמד שכר לקניקובסקי נשללת לחלוטין. ניתן לראות כי יש מגע באופן ודאי בין רגל שמאל של שכר לרגל שמאל של קניקובסקי.
כתוצאה מהמגע, רגליו של קניקובסקי נתקלות אחת בשנייה והוא נופל לקרקע. קניקובסקי נמצא באופן מובהק לפני שכר לכיוון הכדור ורק ההכשלה גורמת לנפילתו ולאפשרות של שכר להשתלט על הכדור ולהתחיל את ההתקפה המהירה שמסתיימת בהבקעת שער".

כזכור, במכבי חיפה אמרו אתמול: "ההחלטה הזו צריכה להיבדק. מדובר בפסילת השער הכי הזויה שידע הענף שלנו".

איגוד השופטים פרסם גם את השיבוצים לרבע גמר גביע המדינה: אוראל גרינפלד ינהל את המשחק בין מכבי פתח תקוה למכבי תל אביב, ארז פפיר ישפוט את מכבי חיפה מול מכבי נתניה ונאאל עודה את הפועל פתח תקוה מול הפועל באר שבע, כשברבע הגמר על טהרת הלאומית בין עירוני קרית שמונה להפועל נוף הגליל יהיה יואב מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully