וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור פרץ: "שיכרון חושים, אבל מוקדם להגיד 'גול אליפות'"

מכבי תל אביב השיגה 0:2 דרמטי על סכנין, כובש השער הראשון: "התפרצות רגשות". רובי קין החמיא: "פרץ מדהים, הוא לעולם לא מוותר"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:2/ספורט1

דרמה גדולה נרשמה הערב (שבת) בפתיחת הפלייאוף, כשמכבי תל אביב גירדה 0:2 קטן ומתוק על בני סכנין, שהגדיל את הפער בפסגת ליגת העל לעשר נקודות - לפחות עד משחקה של מכבי חיפה מול בני ריינה מחר, תשעה ימים לפני שהצהובים והירוקים נפגשים במסגרת הליגה. עוד קודם לכן, ביום שלישי הקרוב, יפגשו רובי קין ושחקניו את מכבי פתח תקוה ברבע גמר גביע המדינה.

מוליכת הטבלה היתה מסוכנת הרבה יותר, ולאחר ששער של זאהי אחמד נפסל בסיוע ה-VAR בדקה ה-68 בשל עבירה של מוחמד שכר על גבי קניקובסקי בפתיחת המהלך, בהחלטה מעוררת מחלוקת, כבש דור פרץ שער גדול בדקה ה-89 והוריד את מפלס הלחץ אצל כל יושבי בלומפילד. תשע דקות בתוך תוספת הזמן הוסיף ערן זהבי שער נוסף מהנקודה הלבנה וסגר עניין.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
איזו דרמה. קין/אריאל שלום
ערן זהבי, דור פרץ, מכבי תל אביב. אריאל שלום
מכבי תל אביב שחררה הרבה לחץ אחרי השער של פרץ/אריאל שלום

רובי קין אמר: "היינו צריכים לכבוש אולי ארבעה שערים במחצית הראשונה, זה מאכזב. לא היינו צריכים להגיע למצב הזה של הדרמה בסיום, אבל החבר'ה הראו אופי גדול וזה מה שאני אוהב בהם. כדורגל הוא משחק של 90 דקות וניצחנו. דור פרץ... הוא לעולם לא מוותר, הוא אתלט מדהים והשער שלו היה נהדר. אני אף פעם לא מסתכל יותר מדי קדימה והמשחק הכי חשוב הוא ביום שלישי ברבע גמר הגביע".

דור פרץ סיפר על התחושות אחרי השער הדרמטי והנהדר שלו: "זה היה שיכרון חושים מסוים, התפרצות רגשות, זה היה נהדר. אלה דקות אחרונות, וכל נקודה ברגעים האלה היא סופר-קריטית. אני שמח שאנחנו ממשיכים במומנטום אחרי פגרת הנבחרת, זה חשוב מאוד. עוד מוקדם להגיד שזה גול של אליפות, יש עוד תשעה מחזורים, מחזור גביע, יש הרבה על מה לעבוד ובמה להתרכז. נעבור את המשימה בגביע ואז נוכל להתרכז במשימה הבאה שלנו - מכבי חיפה. ככה אנחנו רוצים להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully