וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר השוותה שיא ליגה ויתרונה בפסגה גדל שוב ל-14 נקודות

שער יפה של דימרקו (5) וגול של אלכסיס המחליף (81) סידרו 0:2 על אמפולי והשוואת השיא של יובנטוס מלפני עשור עם הבקעות ב-30 מחזורים רצופים. וייסמן לא שותף בתבוסה של סלרניטנה בבולוניה, רק תיקו לרומא

תקציר: בולוניה - סלרניטנה 0:3/ספורט1

בגלל חג הפסחא לא שיחקו באיטליה אתמול, כך שהמחזור ה-30 הסתיים הערב (שני) עם שיא ליגה של אינטר, שניצחה 0:2 את אמפולי ושוב פתחה פער של 14 נקודות בפסגה. במשחק הצהריים, שון וייסמן לא שותף בהפסד 3:0 של סלרניטנה בבולוניה. רומא החמישית הסתפקה ב-0:0 בלצ'ה.

אינטר - אמפולי 0:2

רצף 10 ניצחונות הליגה של המוליכה אמנם נעצר לפני פגרת הנחברות עם 1:1 מול נאפולי, אבל היא בלתי מנוצחת כבר 24 מחזורים והערב השוותה את השיא של יובנטוס מ-2013/14 עם 30 משחקים רצופים בהם מצאה את הרשת. אם תכבוש גם בשני הבא בחוץ מול אודינזה, אינטר כבר תהיה השיאנית הבלעדית של איטליה. היא גם הקבוצה היחידה העונה בחמש הליגות הבכירות שהבקיעה בכל המחזורים.

אמפולי ניצחה את אינטר בביקור הקודם שלה בסן סירו לפני קצת יותר משנה, אבל הגיעה אחרי שלושה הפסדים זהים של 1:0 ולא הצליחה להימנע מאחד נוסף על האפס שהותיר אותה צמודה לקו האדום. פרנצ'סקו אצ'רבי פתח במרכז ההגנה אחרי שנוקה בפרשת ההתבטאות הגזענית כלפי חואן ז'סוס מנאפולי, ושותפיו לחלק האחורי סידרו שער מהיר בדקה החמישית עם הכנה של אלסנדרו באסטוני (בישול שלישי רצוף) לפדריקו דימרקו שירה בלי לעצור אל הרשת מ-16 מטרים. שער ליגה חמישי העונה למגן השמאלי, לצד שישה בישולים. הנראזורי שיחקו בהילוך ראשון והכפילו את היתרון בזכות שילוב בין המחליפים, כאשר דנזל דומפריס הכין מצד ימין לאלכסיס סאנצ'ס שכבש בדקה ה-81, ארבע דקות לאחר שהם עלו יחד מהספסל.

פדריקו דימרקו שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
אחד המגנים הפוריים באירופה. פדריקו דימרקו/רויטרס

בולוניה - סלרניטנה 0:3

שון וייסמן איבד את מקומו בהרכב ואפילו לא עלה מהספסל בבכורה של סטפנו קולנטואונו כמאמן הקבוצה, כאשר חבריו הובסו אצל החבורה של טיאגו מוטה שעשתה עוד צעד חשוב אל עבר השגת הכרטיס לליגת האלופות. סלרניטנה נותרה על 2 נקודות במאזנה מתוך 36 האחרונות, עמוק במקום האחרון ובדרכה הבטוחה בחזרה לליגת המשנה אחרי שריקרדו אורסוליני (14), אלכסיס סאלמאקרס (44) והמגן חרלמבוס ליקויאניס (90+2) כבשו וקבעו 0:3 חלק למדורגת במקום הרביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שון וייסמן שחקן סלרניטנה. Francesco Pecoraro, GettyImages
אפילו לא שותף. שון וייסמן/GettyImages, Francesco Pecoraro

לצ'ה - רומא 0:0

גם המקום החמישי עשוי להוביל לליגת האלופות בתום העונה וכרגע מחזיקה בו רומא, שראתה את אטאלנטה ולאציו הרודפות אחריה מנצחות בשבת ומצמצמות פערים, ולא הצליחה לנצח בעצמה. ללצ'ה היא לא הפסידה מאז ה-4:2 בחוץ באפריל 2012, והפעם שרדה רגעים לא פשוטים ומנעה מלוקה גוטי לרשום ניצחון שני רצוף מאז מונה למאמן המארחת. מילה סבילאר עצר את פטריק דורגו ולצ'ה הייתה עדיפה, כשמנגד אנחלינו הספרדי נעצר בקורה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. סבילאר עצר גם את לאמק בנדה ורמי אודן לקראת הסיום ושמר על התוצאה. גם הכניסה של פאולו דיבאלה לדקות האחרונות לא ממש הועילה לרומא, שלפחות יכולה להיות מרוצה ממשחק ליגה שישי ברציפות ללא הפסד.

משחקים נוספים:

קליארי - ורונה 1:1
לקליארי: איברהים סולמאנה (74). לוורונה: פדריקו בונאצולי (30)

ססואולו - אודינזה 1:1
לססואולו: גרגואר דפרל (41). לאודינזה: פלוריאן תובאן (44)

תוצאות משחקי השבת:

נאפולי - אטלאנטה 3:0
גנואה - פרוזינונה 1:1
טורינו - מונצה 0:1
לאציו - יובנטוס 0:1
פיורנטינה - מילאן 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully