וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "גבי לא נופל סתם. מאמן רוצה 11 דור פרץ"

הפסילה? "היה לי ברור שזו עבירה". השער ששבר את הקרח? "אנשים צעקו לי להחליף את דור, בסוף צעקו לי כל הכבוד שלא הקשבתי". מאמן מכבי ת"א חוגג ניצחון של אופי, בקבוצה מודים: "לא צריך להגיע למצב של תלות בשופט". דן ביטון יחזור לסגל בשלישי

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:2/ספורט1

במכבי תל אביב מרוצים הבוקר (ראשון) משלוש הנקודות מול בני סכנין אמש, אבל מודים: "זה לא משחק לסיים עם גול בדקה 89. משחק כזה בבית צריך לנצח הרבה לפני כן, ובטח לא צריך להגיע למצב שנהיה תלויים בהחלטת שיפוט".

הרבה טענות נשמעו אמש מהצד של בני סכנין וגם מזה של מכבי חיפה כלפי השער שנפסל לסכנין. במכבי תל אביב משוכנעים שהייתה עבירה ולמאמן רובי קין הייתה אמש זווית מאוד מעניינת לסוגייה: "היה לי ברור מהשנייה הראשונה שהיה פאול על גבי קניקובסקי. איך? גבי אף פעם לא נופל. מישהו צריך להפיל אותו, אחרת הוא לא נופל. אולי אם זה היה אושר דוידה, אפשר היה להגיד משהו. אבל אני צוחק, אני מאוד אוהב את דוידה".

עידו שחר, דור תורג'מן, שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
חוגגים ניצחון מתוק, וזה העיקר. מכבי תל אביב צוהלת/אריאל שלום

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

קין הקדיש פרק שלם במסיבת העיתונאים שלו לדור פרץ. "אני אוהב אותו. אוהב את האישיות, את האופי. הוא כל הזמן מאמין ומשוכנע שאפשר לנצח ולכן אני אוהב כאלה שחקנים. מאחוריי שמעתי צעקות של אנשים שאחליף את דור ובסוף הם צעקו לי כל הכבוד שהוא לא הוחלף. כל מאמן היה רוצה 11 דור פרץ בהרכב ואז הוא יכול להיות רגוע".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אריאל שלום
יודעים שיכלו להכריע את המשחק מוקדם יותר. הצהובים/אריאל שלום

צפו בתגובות בסיום, ובהסבר של השופט

השופט אביעד שילוח מסביר את ההחלטה השנויה במחלוקת: התגובות בסיום הניצחון של מכבי תל אביב 0:2 על בני סכנין/ספורט1

גם אמש מכבי תל אביב לא ידעה מה לעשות עם כדורי הקרן לזכותה והאלמנט הזה של המשחק, לא משתפר אצלה. כעת הפנים הם למשחק רבע גמר גביע המדינה מול מכבי פתח תקוה. דן ביטון צפוי לחזור לסגל במשחק שייערך ביום שלישי.

מכבי תל אביב תשחק ביום שלישי בגביע מול מכבי פתח תקוה, וביום שני הבא תארח את מככבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully