וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי לוי אחרי הניצחון: "עכשיו משימת חיינו היא מכבי נתניה"

עודכן לאחרונה: 30.3.2024 / 22:53

אשדוד השיגה ניצחון יקר על מכבי פתח תקוה, שהסתבכה. קוז'וך: "חזרנו למאבקי התחתית. הרבה שחקנים חזרו עייפים מהנבחרות"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

בשעה טובה ומוצלחת, קטעה הערב (שבת) מ.ס. אשדוד רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, עם 0:1 חשוב מאוד על מכבי פתח תקוה בפתיחת הפלייאוף התחתון. בכך, נצמדה הקבוצה של אלי לוי לבית"ר ירושלים שמעל הקו האדום, 24 שעות לפני המשחק של הצהובים-שחורים מול מכבי נתניה, כשהפער מהפועל תל אביב צומק זמנית לנקודה בלבד. ג'ורדן בוטאקה הכריע (33), וכעת אפילו מכבי פתח תקוה שסופרת משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון נמצאת בסכנת ירידה, ממש כמו כל קבוצות הפלייאוף התחתון - רן קוז'וך ושחקניו במרחק חמש נקודות בלבד מהקו.

המאמן המנצח, אלי לוי: "אמרתי שהמשחק הזה הוא משימת חיינו. סיימנו אותו ועכשיו משימת חיינו היא מכבי נתניה במשחק הבא. כולם שמו את עצמם מאחורי הקבוצה ואת הקבוצה לפני כולם. שיחקנו כדורגל טוב, הגענו למצבים, השחקנים הם גברים אמיתיים וזהו - אני במשחק הבא. אני לא מסתכל על תוצאות אחרות, אם נעשה את העבודה הכול יסתדר".

המאמן המפסיד, רן קוז'וך: "אם אנחנו מגיעים למשחק בית, משחקים רע מאוד ומפסידים לקבוצה שיכולנו 'להרוג' אותה אז כן - חזרנו למאבקי התחתית. מההתחלה לא היינו במשחק. לצערי הרבה שחקנים מתחת לרמתם, העייפות ניכרה אצל שחקנים שחזרו מהנבחרות. משחק לא טוב שלנו. מה אני רוצה לראות? ניצחונות, ולא לספוג. אנחנו סופגים יותר מדי".

מאמן מכבי פתח תקוה רן קוז'וך. קובי אליהו
רק 5 נקודות מהקו האדום. קוז'וך/קובי אליהו

בלם אשדוד, עומרי בן הרוש: "עבדנו מאוד קשה השבוע בשביל להגיע לכאן ולעשות 3 נקודות. היה משחק לא קל, הרבה לחץ השתחרר. עכשיו צריך להסתכל למשחק הבא. אנחנו מרגישים שאנחנו קצת יותר שולטים וקצת יותר יוזמים במשחקים האחרונים. היו יכולים להפתיע אותנו עם שוויון כי היתרון היה שברירי, אבל הראינו אופי".

מגן מכבי פתח תקוה, ירדן כהן: "פספוס גדול, רצינו להתחיל את הפלייאוף יותר טוב. מסתכלים קדימה, יש משחק גביע ואחר כך נחשוב על הליגה. הגול שלהם לקח אותם אחורה וקצת הקשה עלינו להגיע למצבים. ההפסד החזיר אותנו למאבקי התחתית, ננסה לבוא למשחק הבא, לנצח ולהתקדם להבטחת את ההישארות. אני לא מתעסק בעונה הבאה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

במחזור הבא תארח אשדוד את מכבי נתניה, בעוד מכבי פתח תקוה תתארח אצל הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully