וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד תורגל בחוד של מכבי חיפה, בריינה מזהירים: "זו עדיין האלופה"

דגו מתלבט בין סייף לפודגוראנו, דוד וג'אבר חוזרים לסגל של הירוקים (ראשון, 20:30). ורגאס וגונדולה צפויים לפתוח אצל מימר

מחזור 27הסתיים31/03/2024
מכבי חיפה
  • חלאילי (81)
2:1
  • (5) קוסטה
  • (44) ורגאס
מכבי בני ריינה
התקציר: צפו במהפך של בני ריינה, שגברה 1:2 על מכבי חיפה/ספורט1

מכבי חיפה

מכבי חיפה השלימה את הכנותיה למשחק מול בני ריינה מחר בסמי עופר (ראשון, 20:30). דין דוד ומחמוד ג'אבר יחזרו לסגל של מסאי דגו, אך לא צפויים לפתוח בהרכב. תומר חמד תורגל בחוד של הירוקים כאשר ישנה התלבטות בין סוף פודגוראנו לקני סייף. עבדולאי סק ושון גולדברג צפויים לפתוח בהגנה של הירוקים. "ברור לנו שבלי ניצחון לא נוכל להמשיך לדבר על אליפות", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו באים מוכנים מאוד. רוצים לשנות מומנטום ממה שהיה לפני הפגרה".

שחקן מכבי חיפה תומר חמד. ברני ארדוב
שחקן מכבי חיפה תומר חמד/ברני ארדוב

בני ריינה

מכבי בני ריינה, תרצה להוכיח שמקומה בפלייאוף העליון אינו מקרי, כשהקבוצה תצא מחר למשחק חוץ מול האלופה מכבי חיפה. בריינה טוענים שהקבוצה לא תסתפק רק בהגעה לפלייאוף העליון והמאמן שרון מימר ביקש משחקניו להיות מחויבים ולהציג את אותה יכולת שהציגו במרבית שלבי העונה.

פרדי ורגאס ופרדי גונדולה שבו להתאמן עם הקבוצה בימים האחרונים, אחרי שחזרו ממשחקי הנבחרות שלהם ושניהם צפויים לשחק מחר. מי שנמצא בספק גדול למשחק, הוא החלוץ קיים גאנם, שפצוע בקרסולו וגם חלה ביומיים האחרונים ובצוות המקצועי יקבלו מחר החלטה סופית אם לכלול אותו בסגל.

"יוצאים למשחק מול קבוצה שהיא עדיין האלופה, מהקבוצות האיכותיות בליגה, במגרש שהוא אחד הקשים", אמר מימר לקראת המשחק. "זאת משימה לא קלה ואנחנו מודעים לה, זה אתגר גדול ואנחנו רוצים להמשיך בדרך שלנו, עם המחויבות שלנו והאמונה בעצמנו. רוצים לבוא גם למשחק הזה ולהציג קודם כל יכולת טובה ואחר כך גם תוצאה טובה. קל זה לא יהיה, בטח עם הדחיפה של הקהל שלהם, אבל הוכחנו כבר בעבר שאנחנו לא מתבטלים ונעשה את המקסימום מול כל קבוצה בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פרדי ורגאס שחקן מכבי בני ריינה. מאור אלקסלסי
שוב ינצחו את האלופה? ורגאס/מאור אלקסלסי

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו ארבע פעמים בליגת העל והיתרון הוא של מכבי בני ריינה, שניצחה בגרין 0:1 בעונה שעברה ו-1:2 לפני כשלושה שבועות. מכבי חיפה ניצחה 0:1 בבית בסיבוב הראשון, כשעונה לפני כן סיימו ב-0:0.

* מכבי חיפה ללא הפסד ב-32 משחקי הבית האחרונים שלה בליגה (27 ניצחונות וחמש תוצאות תיקו). היא תוכל להשתוות לבני יהודה (33 משחקים בין 1989 ל-1991) במקום השלישי בכל הזמנים, כשלפניה נמצאות מכבי תל אביב (35 משחקים בין 2014 ל-2015) והשיאנית בפער הפועל באר שבע (51 משחקים בין 2016 ל-2018).

* מכבי חיפה מגיעה אחרי שני מחזורים ללא ניצחון. שלושה כאלה ברצף לא היו לה מאז ינואר אשתקד, אז הובסה 3:0 בידי מכבי תל אביב והמשיכה ל-0:0 מול ריינה ו-1:1 מול הפועל חדרה.

* שלומי אזולאי, שכבש במפגש האחרון והבקיע גם את שער הניצחון של ריינה בעונה שעברה בגרין, מצא את הרשת של מכבי חיפה יותר משל כל יריבה אחרת. לחלוץ שהיה שותף לאליפות הירוקה ב-2010/11, יש 12 שערים ב-28 משחקים מול מכבי חיפה.

* בני ריינה נותרה הקבוצה היחידה שלא נשרק לזכותה פנדל העונה. הפנדל האחרון היה של מארק קוסטה, שקבע 0:1 בפתח תקוה מול בית"ר ירושלים בפלייאוף התחתון לפני כ-10 חודשים.

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: חיפה
קהל: 24560

המשחקים הנותרים במחזור ה-27:


ראשון, 20:00: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - מכבי בני ריינה

שני, 20:00: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully