וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע סימנה שתי מטרות לקראת הפועל חיפה, שבונה על מלמד

29.3.2024 / 8:50

הקבוצה של ברדה נחושה לזכות בגביע ולסיים במקום השלישי בקרב ישיר מול היריבה עליו. ספר וחטואל צפויים לחזור להרכב (שבת, 16:00, ספורט3). החלוץ יחזור להרכב האורחת

מחזור 27הסתיים30/03/2024
הפועל באר שבע
  • תורג'מן (22)
  • שושנאצ'ב (77)
1:2
  • (55) מלמד
הפועל חיפה
תקציר: הפועל חיפה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע

הפועל באר שבע לא תזכה העונה באליפות, אבל לקבוצה יש שתי מטרות ברורות לפלייאוף העליון שייפתח מחר ולמפעל גביע המדינה בו היא מצויה ברבע הגמר. הראשונה - לנצח כמה שיותר משחקים בפלייאוף ולסיים לפחות לפני הפועל חיפה במקום השלישי והשנייה היא לזכות בגביע המדינה.

לקראת המשחק מחר מול הפועל חיפה, אמרו הבוקר בהפועל באר שבע: "זה בדיוק המשחק להרים את האנרגיות ואת הרמה לקראת המשימות הקרובות. את הפועל חיפה אי אפשר לנצח בחצי מאמץ. מאבק ישיר על המקום השלישי, אמור להרים אותנו בדיוק בזמן".

אליניב ברדה צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב ביחס למשחק האחרון לפני הפגרה מול מ.ס. אשדוד. רועי גורדנה החלים מפציעה ואמור לפתוח, אנטוניו ספר שהוצא מההרכב מסיבות מקצועיות אמור לפתוח וגם רותם חטואל מועמד לחזור לאחד עשר אחרי שריצה עונש השעיה בגין כרטיסים צהובים. באשר לעמדת המגן הימני שם אנדרה פוקו עדיין לא יכול לשחק, מתלבט אליניב ברדה בין מקסימו לוי, אור דדיה ואיאד אבו עביד.

מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה עם רותם חטואל, אלון תורג'מן. דני מרון
זוכרים את ההפסד במפגר הקודם. חטואל וברדה/דני מרון

הפועל חיפה

אחרי שחגגו אתמול יום הולדת 80 לבעלים יואב כץ שנמצא בחו"ל ואף הבטיחו לו שיעשו הכל כדי להעניק לו מתנה בדמות ניצחון, שחקני ואנשי הפועל חיפה משלימים את ההכנות למשחק בטרנר. בחיפה מבינים שמדובר בקרב ראש בראש על המקום השלישי ועל הכרטיס לאירופה. "בסוף המשחק הראשון בפלייאוף העליון הפך להיות סופר קריטי עבורנו", קבע שחקן בקבוצה, "אם נפסיד באר שבע יפתחו סוג של פער ואין לנו כוונה שזה יקרה".

המאמן רוני לוי יקבל חזרה כמה שחקנים פצועים. דמיטרי אנטילבסקי עדיין לא כשיר במאת האחוזים וספק גדול אם יכלל בסגל. גיא מלמד יחזור להרכב אחרי תקופה ארוכה מאוד ובקבוצה מקווים שיציג את היכולת שלו לפני הפציעה. "גיא שחקן שהחשיבות שלו ברורה לכולם", אמר גורם בקבוצה, " אם הוא יהיה בכושר שלו לפני הפציעה, אז בהחלט אפשרי גם לנצח מחר וגם לסיים עם כרטיס לאירופה". פרנן מאיימבו צפוי לקבל את המקום בהרכב, כמו גם לירן סרדל ומאור סבג שימשיכו במרכז השדה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טריוויה

* לפני כשלושה שבועות ניצחה הפועל חיפה 0:1 בבית ובכך עשתה סוף לרצף של 28 משחקי ליגה ללא ניצחון על הפועל באר שבע, מאז ה-1:2 בקרית אליעזר במרץ 2012.

* עכשיו הפועל חיפה מקווה לנצח גם בבאר שבע - דבר שלא עשתה מאז ה-0:2 בווסרמיל במרץ 2011, כאשר עדן בן בסט כבש בפנדל ואמיר אבו ניל הוסיף.

* הפועל באר שבע השיגה 22 נקודות מ-24 האחרונות בבית, מאז ההפסד 1:0 למכבי תל אביב ב-20 בדצמבר.

* כל חמשת המשחקים האחרונים של הפועל באר שבע (ארבעה בליגה ואחד בגביע) הסתיימו באותה תוצאה: 0:1 למארחת. באר שבע הייתה שלוש פעמים בצד המנצח.

* רוני לוי אמנם הובס 4:0 עם הפועל חיפה בביקור בטרנר בסיבוב הראשון העונה, אבל המאזן הכולל שלו מול הפועל באר שבע עומד על 12 ניצחונות, שמונה תוצאות תיקו ורק שלושה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: טרנר
קהל: 10565

משחקי המחזור ה-27:

שבת, 16:00: הפועל באר שבע - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 17:00: הפועל חדרה - הפועל פתח תקוה
שבת, 19:30: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט4)

ראשון, 20:00: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - מכבי בני ריינה

שני, 20:00: הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully