וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתנהלים כמו גן ילדים, המצב בנבחרות הצעירות הרסני"

28.3.2024 / 14:27

המתיחות בנבחרות הצעירות נמשכת והמנהל המקצועי בוני גינצבורג מתקשה לקבל גב אמיתי ("יש מאמנים שלא סופרים אותו"). טענות לתמיכה שמקבל פרדי דוד מבכירים בהתאחדות: "הבן אדם ירד עם מדים של ההתאחדות באמצע משחק לאומית וגידף את המאמן של הבן שלו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.3/ספורט1

האווירה המתוחה בין המנהלים השונים בנבחרות הצעירות, אגף המצוינות והאקדמיה ממשיכה ללוות את ההתאחדות לכדורגל. ביום ראשון אמורה להיערך ישיבה בין הצדדים, אך נראה שיהיה קשה מאוד לאחות את הקרע שנוצר.

בהתאחדות העבירו אתמול מסר שבוני גינצבורג צפוי להמשיך בתפקידו לעונה נוספת, אך גורמים הבהירו: "גם אם בוני ימשיך, אם הוא לא יקבל גב וסמכויות אמיתיות זה לא יילך. אנשים שעובדים יומיים בהתאחדות מרשים לעצמם לעשות מה שהם רוצים כי הם יודעים שיש מי שמגבה אותם".

למעשה, נוצרה קבוצה מתנגדת לבוני של פרדי דוד ומשה סיני, שקיבלו אחריות על נבחרות הנערים. הטענה בנוגע לדוד היא שגורמים בכירים בהתאחדות דחפו אותו ולכן הוא מרשה לעצמו להתנהל כך. "כבר התלוננו בהתאחדות לפני חודש שבמשחק של הבן שלו בהרצליה, הבן אדם ירד עם מדים של ההתאחדות וגידף את המאמן אבל אף אחד לא עשה כלום", אמרו, "אפילו הבן שלו לא רצה שיגיע יותר למשחקים... הכי חשוב שפרדי דוד מנהל המצוינות".

בוני גינצבורג, המנהל הטכני של נבחרות ישראל הצעירות. לירון מולדובן
התנהלות מדאיגה בנבחרות הצעירות. בוני גינצבורג/לירון מולדובן

עוד בוואלה!

"מי אתה? אפס". "לא אענה לך, אתה מדליף הכל ב-5 דקות": בלגן בנבחרות הצעירות

לכתבה המלאה
מאמן מכבי הרצליה פרדי דוד. ברני ארדוב
פרדי דוד/ברני ארדוב

הדברים הנ"ל הם רק קצה הקרחון. ישנם דיבורים על ניסיונות להתערב בזימון שחקנים, עימותים מלוכלכים ואווירה עכורה בין כל הצדדים במחלקות הצעירות: "פרדי החליט פתאום שבוקסה (עומר בוקסנבוים, מנהל האקדמיה א.ס) לא בא לו טוב, אז הוא כל הזמן מחפש אותו. זה קרה גם לפני שהיו בהתאחדות. גן ילדים".

בנוסף, בין גינצבורג לסיני האווירה עכורה כאשר ישנה ביקורת על רמת ההשקעה של סיני והבחירה שלו באזור הנוחות.

מצד שני אגב, ישנן ביקורת על היחס של גינצבורג למאמנים השונים, יחס שמוגדר כסוג של התנשאות או כזה שאנשים מרגישים לא נעים בסביבתו, מה שלא מוסיף שקט. גורמים בהתאחדות סיכמו: "יותר ממאמן אחד לא עושים חשבון לבוני וכל מי שלא עושה חשבון יודע שיש לו גב. זה מצב הרסני שחייב להסתיים מיידית אחרת כל הנבחרות ייפגעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully