וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין בניון לזוארץ: "לא הבטיחו ליוסי שימשיך, זה שקר"

27.3.2024 / 9:00

המנהל המקצועי היוצא של הנבחרת פגוע מההחלטה על סיום תפקידו, אחרי שלטענתו סוכם שיישאר לשנתיים נוספות: "הייתה לחיצת ידיים, ואז הכל התהפך". בצד של יו"ר ההתאחדות מכחישים: "הוא נעמד על הרגליים האחוריות כדי להשאיר אותו אחרי מוקדמות היורו"

שון גולדברג מדבר לאחר נחיתת נבחרת ישראל/צילום: אבי רוקח עורך וידאו: שירן גולן

פיצוץ גדול בין יוסי בניון לשינו זוארץ בעקבות ההחלטה של יו"ר ההתאחדות לא להאריך את הקדנציה של בניון כמנהל המקצועי של נבחרת ישראל. בניון ציפה לקבל קדנציה נוספת והוא גם עומד על כך לדברי מקורביו, שזוארץ כבר הבטיח זאת לפני כשבועיים בשיחה ביניהם, והבהיר לו שימשיך לעוד שנתיים בתפקיד.

מקורב לבניון אמר בשיחה עם וואלה! ספורט: "שינו אמר ליוסי שהוא ימשיך. הם אפילו לחצו יד על כך, אבל אז הכל התהפך כשהנבחרת הפסידה לאיסלנד. יוסי מאוד פגוע".

הפגישה בין השניים אמש (שלישי) בביתו של זוארץ הייתה טעונה מאוד, ובניון שטח בפני זוארץ את כל מה שהיה על ליבו. הוא משוכנע שלא קיבל את הכבוד שמגיע לו.

אבל מהצד של זוארץ יש גרסה אחרת. בסביבתו של זוארץ אמרו לוואלה! ספורט: "שינו עמד על הרגליים האחוריות מול כל ההתאחדות לכדורגל שרצתה לסיים את ההתקשרות עם בניון וחזן אחרי סיום הקמפיין של מוקדמות היורו בחודש נובמבר. אנשים אמרו לשינו, 'אחרי שלא עברנו את רומניה וקוסובו, צריך לתת למישהו אחר את פלייאוף היורו'. שינו היה בדעת מיעוט ושמר על יוסי ואלון. הוא הלך איתם כי זה מה שהוא האמין בו".

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, לצד המנהל המקצועי לשעבר יוסי בניון. קובי אליהו, איסלוטרציה, מאור אלקסלסי
עוזב בטריקת דלת. בניון לצד זוארץ/מאור אלקסלסי, קובי אליהו, איסלוטרציה

אותו גורם בסביבתו של זוארץ מוסיף: "נכון ששינו התכוון וחשב שצריך לתת ליוסי להמשיך לעוד קדנציה, אבל זה לא הובטח לו. זה שקר. הכוונה הייתה טובה, אבל הדרך והתבוסה ביום חמישי טרפו את הקלפים. שינו לא יכול היה להמשיך עם מנהל מקצועי אחרי שתי תחרויות שהסתיימו בכישלון - גם מוקדמות היורו וגם פלייאוף היורו. שתיהן הסתיימו עם מפח נפש ומבחינה ציבורית, שינו לא יכול היה לתת לו להמשיך".

בסביבתו של זוארץ מוסיפים כי הוא החליט שאין מקום לתפקיד של מנהל מקצועי, כך שהוא לא העדיף איש מקצוע אחר על פני בניון.

בסיום השיחה המתוחה בין השניים, בניון מיהר לעזוב כשהוא לא מוכן להתייחס בעצמו להודעה הרשמית של ההתאחדות לכדורגל שפורסמה שעות לאחר מכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully