וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי אתה? אפס". "לא אענה לך, אתה מדליף הכל ב-5 דקות": בלגן בנבחרות הצעירות

27.3.2024 / 21:00

מתיחות לא רק בנבחרת הבוגרת. המנהל הטכני בוני גינצבורג סילק מפגישה את מנהל פרויקט המצוינות בהתאחדות, פרדי דוד, שהגיב: "אתה בכלל לא מנהל פה". דוד התעמת גם עם עומר בוקסנבוים. כל הפרטים

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.3/ספורט1

המתיחות בנבחרות הפכה לעניין שבשגרה. לאחר סיפור שינו זוארץ-בניון-זהבי, מתברר כי גם בנבחרות הצעירות ישנה מתיחות גדולה שהובילה לפגישה סוערת בה הוטחו מילים קשות בין המנהל הטכני בוני גינצבורג למנהל פרויקט המצוינות פרדי דוד וכמו כן בין דוד לבין מנהל האקדמיה עומר בוקסנבוים.

על פי גורמים המעורים בפרטים, ישנה מתיחות מזה תקופה בין הצדדים כאשר לאחרונה נקבעה פגישה משותפת לנסות ללבן אי הסכמות מקצועיות. בפגישה נכח המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות בוני גינצבורג ובה התפתח ויכוח קשה והוחלפו גידופים וקללות.

במהלך הפגישה לא אהב גינצבורג את הטון של דוד וביקש ממנו להירגע. דוד בתגובה ענה לגינצבורג: "מי אתה בכלל? אתה לא מנהל פה". מנהל האקדמיה בוקסנבוים התערב ואמר: "די עם השליליות כאן", ודוד ענה לו: "מי אתה? אפס". בוקסנבוים הגיב: "אני לא אענה לך כי אתה אחרי 5 דקות מדליף הכל".

בהמשך ביקש גינצבורג מפרדי דוד לעזוב את הפגישה, כאשר גינצבורג אמר לגורמים בהתאחדות כי הדברים לא יעברו בשתיקה. המתיחות גלשה אל כל הנבחרות הצעירות שכן דוד ומשה סיני קיבלו גם תפקיד אחראי על נבחרות הנערים, והאירוע הזה יצר מחנאות של ממש בין כל הגורמים החזקים בנבחרות אלה.

בוני גינצבורג, המנהל הטכני של נבחרות ישראל הצעירות. לירון מולדובן
לא שקט אצלו במחלקה. בוני גינצבורג/לירון מולדובן

עוד בוואלה!

לא ניתן היה להשיב את הגלגל לאחור: המתח בין זהבי לבניון רק גבר

לכתבה המלאה

פרדי דוד מונה בתחילת העונה למנהל פרויקט המצוינות בהתאחדות, שם ציפו לשיתוף פעולה פורה בינו לבין מנהל האקדמיה עומר בוקסנבוים וכמובן מול בוני גינצבורג, אלא שבפועל המצב הפוך ושני הפרויקטים המשמעותיים לעתיד הכדורגל כאן נפגעים מכך.

מההתאחדות לכדורגל נמסר: אין תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully