וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים פרש מכדורגל והחל בתפקידו החדש במכבי פתח תקוה

26.3.2024 / 12:43

בגיל 34, החלוץ נאלץ לתלות את הנעליים בעקבות פגיעה בברך: "הסוף הזה הוא התחלה של משהו חדש שאני לא פחות מתרגש לקראתו". היה הרכש היקר בתולדות הכדורגל הצ'כי, בארץ זכה בשתי אליפויות ובשני גביעי המדינה עם מכבי תל אביב

תקציר: מכבי פתח תקוה - בית"ר ירושלים 3:0/ספורט1

טל בן חיים לא שיחק כדורגל מאז ה-24 בדצמבר, אז עלה מהספסל ל-13 דקות בהפסד למכבי תל אביב. החלוץ בן ה-34 סובל מפגיעה בברך, שבמהרה אחרי אותו משחק הבינו בן חיים וגם אנשי מכבי פתח תקוה שתיאלץ להוביל אותו לפרישה. היום (שלישי) הוא הודיע על תליית הנעליים בתום קריירה עשירה, לאחר שבשבועות האחרונים כבר החל בתפקידו החדש במחלקת הסקאוטינג של המועדון.

"‎לפני שלושה חודשים במשחק (איך לא) בין מכבי פתח תקוה למכבי תל אביב, היתה זו ‎הפעם האחרונה שירדתי מהדשא וידעתי שזה הסוף, שאני לא יכול יותר. ‎היום אני מסכם 17 שנים וחצי של הכל מהכל, אני מרגיש בר מזל שזכיתי לפרוש במקום בו הכל התחיל, אבל אני גם יודע שהסוף הזה הוא התחלה של משהו חדש שאני לא פחות מתרגש לקראתו.

"‎אני גאה בכל מה שהשגתי ובכל החלומות שהפכו עם השנים למציאות. ‎תודה לכל מי שעזר, תמך, עודד ועשה אותי טוב יותר. ‎לא הייתי יכול לבקש יותר מזה. תודה כדורגל יקר, נתראה בצד השני", כתב החלוץ.

טל בן חיים שחקן מכבי פתח תקוה הפצוע. מאור אלקסלסי
"תודה כדורגל יקר, נתראה בצד השני". בן חיים/מאור אלקסלסי

בן חיים גדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה והפך לשחקן סגל קבוע בקבוצה הבוגרת ב-2008. לאחר שפרץ במדי הלוזונים נמכר בקיץ 2012 להפועל תל אביב, ובחלוף עונה אחת בלבד נמכר מהאדומים למכבי תל אביב. עם הצהובים זכה בתארים היחידים בקריירה שלו - שתי אליפויות, שתי זכיות בגביע המדינה, זכיה אחת בגביע הטוטו ואחת באלוף האלופים. ביוני 2017 נמכר לספרטה פראג תמורת 2.9 מיליון יורו ובזמנו היה הרכש היקר בתולדות הליגה הצ'כית, אך לא הצליח לעמוד בציפיות, לא כבש אפילו שער ליגה אחד בצ'כיה ולאחר פציעה קשה שב ב-2020 לקדנציה שנייה במכבי תל אביב.

בקיץ 2022 סגר מעגל וחתם בקבוצת נעוריו מכבי פתח תקוה, לה עזר לעלות לליגת העל וכעת נאלץ לסיים את דרכו ככדורגלן פעיל. בן חיים רשם 29 הופעות וכבש שישה שערים במדי נבחרת ישראל, הזכור מכולם כאשר הקפיץ מעל ג'אנלואיג'י בופון נגד נבחרת איטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully