וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת ליגת העל תישאר זהה. פורסמו התאריכים לתחילת עונת 24/25

25.3.2024 / 13:35

הקבוצות העדיפו לשמור על המבנה הקיים על פני החלופה שהציעה המנהלת - הגדלת הפלייאוף העליון צמצום כמות המשחקים. מחזור הפתיחה בליגת העל ייערך ב-24 באוגוסט

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חיפה 1:3/ספורט1

בהמשך למה שנכתב כאן הבוקר (שני), מנהלת הליגות הודיעה רשמית כי שיטת המשחקים בליגת העל תישאר זהה גם בעונת 2024/25, וזאת בהתאם להצבעה שנערכה בקרב הקבוצות. כזכור, ביום שלישי שעבר קיבלו הקבוצות את סדר היום של ישיבת דירקטוריון המנהלת להיום, ונחשפו להצעת אלטרנטיבה למבנה הנהוג בליגת העל בשנים האחרונות.

החלופה שהוצגה הייתה לסיים את הליגה הסדירה במחזור ה-26 ואז להתפצל לפלייאוף עליון מוגדל של שמונה קבוצות, במקום שש כפי שהוא היום, ופלייאוף תחתון של שש קבוצות ולא שמונה כפי שיש היום. הרעיון שהציעו במנהלת הוא לקיים רק סיבוב משחקים אחד בשני בתי הפלייאוף וכך לצמצם את מספר המשחקים מ-36 בפלייאוף העליון ל-33 ומ-33 בפלייאוף התחתון ל-31.

מטרת המנהלת הייתה להציע לקבוצות אופציה לליגה יותר מרווחת נוכח כמות המשחקים באירופה שתגדל בעונה הבאה ושתיצור עומס גם על ליגת העל.

מאז שליחת המייל לקבוצות בשלישי שעבר, נעשו הרבה התייעצויות מאחורי הקלעים בין המועדונים, שהעדיפו להישאר במתכונת הקיימת ולא להצביע על שינוי מבנה הליגה.

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות. אודי ציטיאט
הקבוצות הכריעו. ארז כלפון/אודי ציטיאט

במסגרת הודעתה, המנהלת בישרה גם על התאריכים שבהם ייפתחו המסגרות השונות בעונה הבאה: משחק אלוף האלופים שיוציא את העונה לדרך כמדי שנה נקבע ל-15 ביולי, גביע הטוטו יתחיל ב-27 ביולי וליגת העל והליגה הלאומית ייצאו לדרך ב-24 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully